به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۳۴۶۵۲۸

چگونه به کمک سامانه پیامکی،بازاریابی موثر و بهینه داشته باشیم؟

گروه کسب و کار: تأثیرگذاری یک بازاریابی مستقیما با تداوم و استمرار در اجرای آن ارتباط دارد. انتخاب یک روش تبلیغاتی پر هزینه امکان استمرار در بازاریابی را کاهش می‌دهد زیرا برای استمرار ناچار به صرف هزینه‌های هنگفت می‌باشید.
به همین دلیل کسب و کارها به دنبال روش تبلیغاتی ای می‌باشند که با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را داشته باشد.یکی ازاین روش‌ها که بسیار پرکاربرد نیز است،استفاده از سامانه پیامکی است.
در سامانه پیامکی میتوانید با برنامه ریزی و بودجه بندی مناسب، بازاریابی بهینه داشته باشید.
 
 دسترسی نامحدود به مخاطبان
سامانه پیامکی این اجازه را می‌دهد تا امکان ارسال پیامک به تعداد سیم کارت‌های فعال موجود در کشور داشته باشید.
همچنین با استفاده از امکانات موجود در پنل کاربری به دسته بندی‌های مختلف مخاطبان دسترسی دارید. کاربران می‌توانند محتوای تبلیغاتی را به دو صورت پیامک متنی و پیام صوتی به مخاطبان ارسال نمایند.
در ارسال پیامک تبلیغاتی متنی هر شخصی که دارای سیم کارت فعال و روشن باشد می‌تواند در لیست مخاطبان قرار بگیرد.در پیام صوتی علاوه بر شماره تلفن‌های همراه، قابلیت ارسال به خطوط تلفن ثابت شهری نیز وجود دارد. به این صورت که آوای تبلیغاتی پس از این که مخاطب جواب تماس را دهد، برایش پخش می‌گردد.
 
استفاده آسان از پنل اس ام اس
بدون نیاز به دانش و آموزش خاصی می‌توانید از پنل اس ام اس استفاده نمایید.
همین موضوع موجب شده تا کاربران به جای صرف زمان زیاد برای تبلیغات، بتوانند زمان خود را صرف برنامه ریزی هدفمند برای کسب نتیجه ی بهتر در سامانه پیامک نمایند.
فقط کافی در پنل اس ام اس رایگان بهین پیام ثبت نام نمایید تا به آسانی به تمامی امکانات یک پنل اس ام اس دسترسی داشته باشید.
 
تبلیغاتی به صرفه با هدف گیری دقیق
یکی از مزیت‌های مهم سامانه پیامک، انتخاب مخاطبان براساس دسته بندی‌های مختلف است. وقتی که یک کسب و کار از بیلبورد تبلیغاتی استفاده نماید، نمی تواند انتخاب کند که این بیلبورد را چه گروهی از مخاطبان مشاهده کنند.
در نتیجه یک هزینه ی کلی برای آن می‌پردازد و حق انتخاب و گزینش مخاطبان را ندارد. اما در سامانه پیامکی این قابلیت وجود دارد تا بتوان مخاطبان را بر اساس منطقه جغرافیایی به تفکیک شهر و استان، کد پستی، پیش شماره تلفن و به تفکیک سن و جنسیت، مشاغل و اصنافی که مخاطب در آن مشغول به کار است انتخاب نمود.
تفکیک مخاطبان این امکان را می‌دهد تا علاوه بر هدف گیری دقیق، از صرف هزینه‌های اضافی برای تبلیغات جلوگیری شود.
 
هزینه مناسب و به صرفه
در میان روش‌های تبلیغاتی مختلف مانند تبلیغات تلویزیونی، چاپ و پخش تراکت، استفاده از بلیبورد شهری و ...، می‌توان از ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به عنوان تنها روش ارزان تبلیغاتی نام برد که ، تأثیرگذاری و بازدهی بسیار خوبی دارد.همانطور که اشاره شد، برای تأثیرگذاری تبلیغات باید در اجرای آن استمرار و تداوم داشت. هزینه مناسب تبلیغات پیامکی موجب می‌شود تا کسب و کار‌ها بتوانند با یک برنامه ریزی صحیح و محتوای پیامک خلاقانه و جذاب، به اهداف تبلیغاتی خود دست یابند.
 
سامانه پیامک بهین پیام ( behinpayam.com ) تمامی امکانات مورد نیاز را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
برای ثبت نام در بهین پیام کافی است عدد 333 را به شماره ی 50002060 پیامک نمایید تا کارشناسان در اسرع وقت جهت ارائه ی مشاوره‌های بازاریابی و تبلیغاتی با شما تماس حاصل نمایند.  
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها