به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۷:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۳۴۷۰۰۹

خریدارکاغذ باطله یا کتاب باطله مسئله این است!

گروه کسب و کار: در صنعت بازیافت کاغذ باطله به کاغذها و کتاب‌های باطله به چشم خوراک جهت تولیدات تازه می‌نگرند‌، اگرچه شاید ارزش خیلی از این کتاب‌ها بالاتر از محصول تولید شده ثانویه باشد‌. به هر حال برای چرخیدن چرخ کارخانه‌های بازیافت کاغذ باطله نیاز است که هر از چند گاهی این کتاب‌های باطله و یا کتاب‌های کهنه از چرخه مصرف خارج شده و تبدیل به کالایی جدید شوند‌.
خریدارکاغذ باطله یا کتاب باطله مسئله این است!
امروز به یمن وجود کارخانه‌های متعدد بازیافت کاغذ باطله در سراسر کشور از دور ریز شدن و هدر رفتن حجم عظیمی از کاغذ باطله‌ها و کتاب‌های باطله و سایر اقلام کاغذی باطله مانند مجله باطله و روزنامه باطله جلوگیری شده است‌. اگر در سالیان دورتر تنها تعداد انگشت شماری کارخانه جهت بازیافت کاغذ باطله در کشور وجود داشت‌، امروز در اکثر شهرهای ایران می‌توان براحتی بازیافت کاغذ باطله را انجام داد و به تبع همین امر نیز مراکز زیادی در جهت خرید و فروش کاغذ باطله پا به عرصه فعالیت در زمینه بازیافت کاغذ باطله گذاشته اند‌.
از نظریک کارخانه بازیافت کاغذ باطله تنها جنس کاغذ برای امر بازیافت اهمیت دارد و این موضوع چندان مهم نیست که شما کتاب برای بازیافت ارسال می‌کنید یا کاغذ باطله‌. تمامی موارد ارسال شده توسط مراکز خریدار کاغذ باطله به کارخانه‌ها‌، در انتهای کار بازیافت شده و با تغییر چهره و شکل جدیدی از یک محصول وارد چرخه مصرف دوباره می‌شوند‌. در واقع تنها این موضوع برای کارخانه بازیافت کاغذ باطله مهم است که کاغذ‌های ارسالی توسط مرکز خرید کاغذ باطله به کارخانه از چه جنسی و چه شرایطی برخوردار است‌.



بعنوان مثال کاغذهای گلاسه در زمان چاپ محصول از قیمت بسیار بالاتری نسبت به سایر کاغذ‌ها قرار دارند و همواره تولید یک کتاب و یا یک مجله با کاغذ گلاسه هزینه‌های بالاتری را بر ناشر و سفارش دهنده اثر متحمل می‌کند‌، اما در عین ناباوری همین کتاب یا مجله گلاسه بعد از مصرف و تبدیل شدن به کاغذ باطله و در زمان فروش بعنوان کاغذ باطله کاملا شرایط جدیدی را بر خود خواهد دید‌. متاسفانه کاغذهای گلاسه باطله در ایران خواهان چندانی را برای بازیافت ندارند و همواره خریدار کاغذ باطله و کارخانه بازیافت کاغذ باطله از قبول کاغذ‌های گلاسه سرباز می‌زنند‌. به علت وجود ماشین آلات قدیمی و عدم بروز رسانی توسط کارخانه‌ها‌، عملا امکان بازیافت کاغذ‌های گلاسه باطله در حال حاضر در کشور میسر نبوده و خود این امر یک نکته منفی برای صنعت بازیافت کاغذ باطله کشور بحساب می‌آید‌.
بنابراین تمامی کارخانه‌های بازیافت کاغذ باطله در تلاش هستند که بهترین نوع آخال کاغذ ( به ضایعات کاغذ و یا به زبان ساده تر، کاغذ باطله آخال می‌گویند ) را جهت مصرف خود خریداری کنند تا محصول نهایی از کیفیت بالاتری برخوردار باشد‌. حال با توجه به تمام گفته‌های قبل به موضوع اصلی باز می‌گردیم که کاغذ باطله بهتر است یا کتاب باطله ؟!

کاغذ باطله برای بازیافت بهتر است یا کتاب باطله ؟!!
ترجیح تمامی کارخانه‌های بازیافت‌، استفاده از آخال کاغذی است که کمترین ضایعات را با خود همراه داشته باشد‌، حال ممکن است که برای شما سوال پیش بیاید که کتاب باطله که دیگر ضایعاتی با خود ندارد!! اما دقیقا نکته همین جاست‌، شما یک کتاب ریاضی کودک خود را در نظر بگیرید‌. این کتاب اگر در آن تغییراتی توسط شما اعم از جلد‌، چسب یا سلفون جهت محکم کردن جلد کتاب و سایر کارهای محافظتی و یا سیمی کردن کتاب جهت سهولت استفاده کودک خود انجام نشده باشد‌، باز هم خود کتاب داری جلد سلفون دار‌، چسب و سایر مواردی است که در زمان خمیر کردن کاغذ و کتاب باطله مشکل ایجاد می‌کند‌. تمام این موارد که بر شمرده شد بصورت ناخالصی باید از خمیر جدا شود که علاوه بر هزینه و زحمت‌، باعث خرابی خمیر استحصالی نیز می‌شود‌.
اینجاست که روشن می‌شود که چرا کاغذ باطله یا کاغذ‌های اداری باطله و اسناد اداری باطله از قیمت بالاتری نسبت به کتاب‌های باطله برخوردار هستند‌. اما این نکته را نیز فراموش نکنید که مجموعه بزرگ کاغذ 24 تمامی کاغذهاو کتاب‌های باطله را به بالاترین قیمت ممکن از شما خریداری می‌کند و بر اساس نیاز کارخانه‌ها مرتب سازی می‌کند و سپس اقدام به ارسال جهت بازیافت می‌نماید‌. اگر چه همان طور که بیان شد پرونده‌های باطله ارزش بالاتری از مجلات باطله دارند‌، اما سیاست کاری مجموعه کاغذ 24 از ابتدا بر این منوال بوده که هیچ تفاوتی در محصولات خریداری شده از مشتریان لحاظ نکرده و تمامی کاغذ باطله‌ها‌، کتاب باطله‌، پرونده باطله‌، سی دی باطله‌، مقوای پشت طوسی باطله‌، ضایعات مقوای ایندر برد و سایر اقلام دیگر را در یک رنج معین خریداری نماید تا مشتری هم احساس رضایت بیشتری را از مجموعه کاغذ 24 داشته باشد‌.

و اما خدمات کاغذ 24
مجموعه بزرگ کاغذ 24 خریدار کاغذ باطله بصورت تناژ به بالاترین قیمت از سراسر ایران است و بیراه نیست که با خود لقب بهترین خریدار کاغذ باطله را یدک می‌کشد و به همین منظور و جهت رفاه حال شما مشتریان گرامی خرید کاغذ باطله در محل را نیز در دو شهر تهران و کرج به خدمات خود اضافه کرده است‌. این مسئله را نیز از خاطر نبرید که ابدا مهم نیست که شما در شرق تهران یا غرب تهران ساکن باشید یا شمال تهران یا جنوب تهران!! کاغذ 24 تمامی مناطق تهران را از تهرانپارس گرفته تا تهرانسر‌، یا از مرزداران گرفته تا پاسداران تحت پوشش خود دارد و در سریعترین زمان آماده خدمات رسانی به شما دوستان و همراهان همیشگی است‌. برای گرفتن آخرین قیمت کاغذ باطله یا قیمت کاغذ باطله کیلویی تنها کاغذ 24 را بخاطر بسپارید‌.

در انتها از شما دعوت می‌نماییم از سایت کاغذ 24 نیز بازدید نمایید و با دیگر خدمات ما  آشنا شوید و از مقالات کاربردی سایت کاغذ 24 استفاده نمایید‌.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها