به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۵۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ساعت ۰۱:۵۰
کد مطلب : ۳۴۷۰۵۹
وزارت بهداشت، تاریخ مصرف واکسن‌های پاستوکواک را تا یکسال تمدید کرد!

تاریخ انقضاء واکسن کرونا را به یکسال افزایش دادند!

تاریخ انقضاء واکسن کرونا را به یکسال افزایش دادند!
گروه جامعه: وزارت بهداشت و درمان در اقدامی بسیار خطرناک، طی بخش‌نامه‌‌ای تاریخ انقضاء واکسن‌های تاریخ‌مصرف گذشته تولید داخلی پاستوکواک را تا یکسال افزایش داد!
ظاهرا دلیل این اقدام خطرناک، این است که میلیون‌ها واکسن کووید تولید داخل روی دست وزارت بهداشت مانده است!!

دیروز هم روزنامه‌ها گزارش داده بودند که طی سه روز گذشته، برخی شهروندان در شهرهای مختلف از تزریق واکسن‌های آسترازنکای تاریخ مصرف گذشته در بعضی پایگاه‌های واکسیناسیون کرونا خبر داده‌اند.
به گفته این شهروندان ساکن شهرهای مشهد و تهران،ویال‌های واکسنی که برای دوزسوم یا چهارم استفاده می‌شده،دارای دو تاریخ انقضا بوده؛تاریخ انقضای اصلی که توسط کارخانه سازنده روی ویال واکسن حک شده بوده و نشان می‌داده که تاریخ مصرف این ویال واکسن،تا پایان ماه ژوئن بوده اما این برچسب،با برچسب دیگری با تاریخ انقضای جدید، پوشانده شده که به استناد این برچسب دوم،تاریخ انقضای ویال‌های آسترازنکا، تا روز 17 آگوست تمدید شده است. امروز 14 جولای است و با احتساب زمان تقویمی اطلاع‌رسانی شهروندان، می‌شود گفت که واکسن‌های استفاده‌شده در پایگاه‌های واکسیناسیون تهران و مشهد، تا 11 روز بعد از پایان تاریخ مصرف‌شان هم مورد استفاده قرار گرفته‌اند. متن کامل را اینجا بخوانید
برچسب ها: واکسن کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ۱۰:۰۴
در مورد تمام داروها و مواد غذایی همینطوره. (390725)
۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ۱۲:۴۰
مگر با بخشنامه می شود تاریخ انقضاء را تغییر داد؟ (390730)
۱۴۰۱/۰۴/۲۵ ۰۸:۱۴
خدایا خودت به دادمان برس (390768)
۱۴۰۱/۰۴/۲۵ ۱۰:۵۴
مگر با بخشنامه می شود تاریخ انقضاء را تغییر داد؟
جواب: چرا نمیشه کارتون را ببین:
https://www.aparat.com/v/U5Hkt/%D8%AF%DB%8C%D8%B%D8%B1%D9%81 (390774)
۱۴۰۱/۰۴/۲۵ ۱۱:۱۰
پس رفتم برای دوز چهارم یه ذره بین ببرم با خودم و بگم میشه شیشه اون ویال را ببینم و اگه گفتن چرا؟ میگم من سیدم و میخوام بگیرم تو دستم و بعدش آیه 62 سوره نمل یعنی : أَمَّنْ یُجیب....، را بخونم و بطور ناگهانی با ذره بین یک نگاه دقیق رو تاریخ مصرفش بندازم. این کار همون التزام عملی به طب اسلامی هست. توضیحات تکمیلی را میتونید از ایت الله تبریزیان بپرسید. (390775)
محمود کله
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۲۵ ۱۱:۱۲
بابا ما ایرانی هستیم پوستمون کُلفته! تاریخ مصرف و این قرتی بازیها دیگه چیه!!؟؟ (390776)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها