به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۶ ساعت ۲۱:۵۸
کد مطلب : ۳۴۷۶۷۶

مجلس باید مقابل ناکارآمدی‌ها بایستد

مجلس باید مقابل ناکارآمدی‌ها بایستد
گروه سیاسی: نماینده مشکین شهر در مجلس گفت: مجلس عصاره فضائل ملت است و نباید با دولت ، با وزیر و رئیس جمهور و با هیچکس تعارف داشته باشد.
 محمود عباس زاده مشکینی  با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، تاکید کرد: امروز متاسفانه مطالبات مردم در حوزه اقتصاد، از مطالبات کلان در شهرستان‌ها و استان‌های غیر تهران به تامین نان خالی نزول پیدا کرده است؛ این چه مدیریتی است؟ آقایان اگر نمی توانند نان خالی سفره مردم را مدیریت کنند در کشوری به این عظمت و با این منابع، مدیریت را واگذار کنند.
وی با بیان اینکه اولین قدم برای حفظ کرامت انسان ها، خروج آنها از فقر و ایجاد رفاه عمومی است، مطرح کرد: اخلاق نیز در رفاه عمومی رشد می کند؛ برای نیل به این منظور باید اقتصاد را اجتماعی کرد. در قرن بیست و یکم ،مدیران ما در مقابل اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی،مقاومت می کنند.منابع احتکار شده را نمی‌توانند یا نمی‌خواهندبه مردم واگذار کنند.
عضو مجمع نمایندگان شمالغرب کشور با اشاره به حضور سرمایه گذار سوئیسی با ۱۵۰ میلیون دلار،برای تاسیس بیمارستان در مشکین شهر در مدت ۶ ماهه،مطرح کرد: هفته گذشته سرمایه گذار سوئیسی را به مشکین شهر دعوت کردیم، یک ساختمان نیمه تمامی که ۱۵ سال در دست وزارت علوم بوده و نیمه کار مانده و حتی نماد ناکارآمدی شده را برای ایجاد پیشرفته ترین بیمارستان خاورمیانه،تقاضا کرده است،ولی مسولان همکاری نکردند؛ مگر با این وضعیت می شود کشور را اداره کرد؟
وی با تاکید بر اینکه مجلس باید در مقابل این ناکارآمدی‌ها بایستد، بیان کرد: مجلس عصاره فضائل ملت است و نباید با دولت ،با وزیر و رئیس جمهور و با هیچکس تعارف داشته باشد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از عدم حضور معاون وزیر در کمیسیون متبوعش،ادامه داد: دوبار یک معاون وزیر را به کمیسیون دعوت می کنند تا در مورد مذاکرات هسته‌ای به مجلس پاسخ بگوید؛ هیچکدام نیامده‌اند؛اگر قرار باشد دولت، وزرا و رئیس جمهور به عصاره فضایل ملت پاسخگو نباشند، نشستن در این مجلس وقت تلف کردن است!


 
برچسب ها: مجلس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها