به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۰:۲۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۳۴۷۸۴۰
مربی و بازیکن سابق استقلال هم‌تیمی خواهند شد؟

ادعای روزنامه الاتحاد: قایدی شاگرد مجیدی می‌شود

گروه ورزشی: روزنامه اماراتی الاتحاد مدعی شد که باشگاه اتحاد کلباء امارات در آستانه توافق با مهدی قایدی است.
ادعای روزنامه الاتحاد: قایدی شاگرد مجیدی می‌شود
طی هفته های گذشته اخبار و شایعات زیادی پیرامون آینده مهدی قایدی منتشر شده است. وینگر جوان و ایرانی شباب الاهلی، فصل گذشته به این تیم پیوست اما در نیم فصل دوم کمتر به کار گرفته شد و همین مسئله باعث دوری او از ترکیب اصلی تیم شد.
پس از جدایی مهدی علی و حضور لئوناردو ژاردیم بر روی نیمکت شوالیه های سرخ، انگیزه های قایدی برای درخشش زیر نظر این سرمربی مطرح و کارنامه دار افزایش یافت و حتی نام او نیز در میان 6 بازیکن خارجی شباب الاهلی برای فصل بعد دیده می شد اما اکنون اخبار جدیدی در این باره به گوش می رسد.

روزنامه الاتحاد امارات در شماره امروز خود از احتمال حضور این بازیکن بوشهری در تیم فرهاد مجیدی خبر داد و نوشت: تیم فوتبال اتحاد کلباء برای تقویت خود در فصل جدید، به عقد قراردادی قرضی با مهدی قایدی و احمد جشک نزدیک شده است.
این روزنامه در ادامه نوشت: در صورتی که دو باشگاه بر سر همه جزییات به توافق نهایی دست پیدا کنند، این اطلاعیه ظرف چند روز آینده به شکل رسمی اعلام خواهد شد.

روزنامه الاتحاد به تأثیر سرمربی ایرانی اتحاد کلباء بر جذب قایدی تاکید کرده و نوشت: تلاش برای جذب قایدی به توصیه فرهاد مجیدی، سرمربی ایرانی، ببرها صورت می گیرد.
در بخش پایانی این گزارش آمده است: احمد جشک که تحت قرارداد شباب الاهلی است، دو فصل را به صورت قرضی در اتحاد کلباء سپری کرد و دوباره به جمع شوالیه‌ها بازگشت و اکنون مجددا مورد توجه فرهاد مجیدی قرار گرفته است. ضمن اینکه ببرها به جذب ایگور روسی، بازیکن برزیلی، الفیصلی عربستان نزدیک شده‌اند.

این اخبار در شرایطی منتشر شده که قایدی در تمرینات شباب الاهلی حضور دارد و بارها شایعات مربوط به جدایی او تکذیب شده است اما اکنون روزنامه معتبر الاتحاد در شماره امروز خود مجددا بحث جدایی قرضی بازیکن بوشهری را مطرح کرده است. باید دید شباب الاهلی، ژاردیم و خود قایدی حاضر به این انتقال خواهند بود یا خیر.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها