به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۴
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۳۰ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۳۴۸۲۵۸

کمپین محجبه‌های مخالف گشت ارشاد راه افتاد

کمپین محجبه‌های مخالف گشت ارشاد راه افتاد
گروه جامعه: همزمان با ادامه حواشی فعالیت گشت ارشاد در برخورد با بدحجابی که در تازه‌ترین مورد آن نحوه مواجهه با مادر یکی از افراد تذکرگیرنده در تهران خبرساز شده، کمپین محجبه‌های مخالف گشت ارشاد در فضای مجازی راه‌اندازی شده است.
 
یکی از کاربران توئیتر در این رابطه نوشت:
چقدر این کمپین زیباست. هزاران نفر، دارن پیام همدلی میدن و صدای زنان محجبه که بیشتر در فضاهای کوچک وجود داشته داره عمومی و جمعی کنار زنانی که به حجاب معتقد نیستن شنیده میشه. این همدلی واقعا زیباست.

برچسب ها: گشت ارشاد حجاب

همش کلک و نیرنگه
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۳۰ ۱۶:۴۴
این کمپینها رو خود گشت ارشاد درست میکنه.......... (391018)
نیرنگی بالاتر از نیرنگ قبلی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۳۰ ۱۶:۴۶
این کمپینها رو خود گشت ارشاد درست میکنه و کلکه و نیرنگ خودشونه که کارشونو خوب جلوه بدن و وادار به حجاب کنن همه رو.اینو بدونید خدا تو قرآن نوشته نیرنگی بالاتر از نیرنگ شما به خودتون میزنه.البته شما دست .... (391019)
۱۴۰۱/۰۴/۳۰ ۱۷:۰۰
مثل این که کم کم دوران دروغگویی از زبان مردم شهیدپرور دارد تمام می شود. دیگر نمی شود آقایان هر غلطی دلشان خواست بکنند و آن را به خواست مردم شهیدپرور نسبت بدهند. (391021)
آروین
France
۱۴۰۱/۰۴/۳۰ ۲۰:۵۱
.... قانون زمانی اعتبار دارد که توسط اکثریت جامعه پذیرش شود وگرنه پشیزی ارزش ندارد و نمی توان برای اجرای آن به چهار تا پلیس متوسل شد. ... (391031)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۳۱ ۰۷:۱۷
این جمله دقیقا یعنی
من مسلمانم و مخالف شریعت محمدم (391041)
۱۴۰۱/۰۴/۳۱ ۱۴:۳۶
شریعت پیامبر فقط حجاب بود؟ دزدی اختلاس غارت مملکت در لباس دین قتل وغارت رانت در لباس دین سوءاستفاده از مقام و موقعیت اینا چی نماز بخونی روزه بگیری یقتو ببندی و این کارها را انجام بدی چه حکمی داره حسین آقا مگر این جماعت دروغگو گذاشتن شریعت محمد باقی بمونه؟ (391069)
۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۰۶:۰۴
چه ربطی داره ؟ مگه کسی گفته نباید با دزدی و اختلاس برخورد بشه ؟! (391272)
۱۴۰۱/۰۵/۱۵ ۱۸:۰۲
هر گناهی سرجای خودش مواخذه میشه. نباید گناه رو با گناه مقایسه کرد. (391684)
جواد
Canada
۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۰۸:۰۶
گرامی؛حسین آقا،من به عنوان یک معلم با بیش از ۳۰سال تدریس در دبیرستانهای تهرا و داطلب دفاع از کشور در برابر عراق«درشروع جنگ»بهت پیشنهاد میکنم کمی درمورد حجاب مطالعه کنی و مطالب زیادی در ین مورد هست،گول هیاهوی فرصت طلبان را نخور.مسأله حجاب قرآنی نیست،فقها آنرا برکشیده اند.یک مورد در قرآن هست و آنهم خطاب به پیامبر(ص)هست درمورد عائله خودش .«تا الگوی دیگران شوند».
کتاب حجاب شرعی زمان پیامبر،نوشته آقای بی نیاز هم در اینتر نت هم موجود هست. (391110)
سلام
Romania
۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۱۳:۰۷
کجای شریعت حضرت محمد این بود که که دستور بده پلیس ان زمان اینگونه با کتک مردم رو ارشاد کنند ؟ دین رو وارنه کردن اسلام در خطر انداختن مردم رو به لج (391151)
۱۴۰۱/۰۴/۳۱ ۱۰:۰۵
درود بر ........... (391050)
۱۴۰۱/۰۴/۳۱ ۱۴:۳۰
خودتونید مردم را چی حساب کردید ... (391068)
خانم
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۳۱ ۱۴:۳۹
فائزه هاشمی خجالت نمیکشه بااین کاراش؟؟ (391070)
۱۴۰۱/۰۴/۳۱ ۱۷:۳۳
شریعت پیامبر فقط حجاب نیست. اصلا دوره پیامبر حجاب فقط برای زنان پیامبر به حرمت پیامبر در قران امده. مگر قران نمی‌خونی حضرات مسوول. در ضمن شریعت پیامبر برای تبغیض بود اما باید بگم........... جایی که ارزشهاعوض میشوند عوضی ها باارزش میشوند......... (391078)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۰۳:۳۳
سلام من محجبه ام ومخالف گشت ارشاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (391102)
۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۱۰:۲۷
... عمدا باعث گسترش بدحجابی شده!!! (391126)
۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۲۰:۵۱
آقایان دائم می گویند حجاب قانون است؛ بسیار خوب. یک بخش بزرگ قانون اساسی راجع به حقوق مردم است که دست کم از سال 1367 تا کنون با قدرت تمام پامال شده است. چرا این جا قانون مملکت قانون نیست و نباید اجرا شود؟ چرا بیش از بیست سال است که به شکایت آقای تاجزاده از آقای جنتی رسیدگی نشده؛ مگر قانون قانون نیست؟ بهتر نیست وقتی خودتان به این راحتی قانون را زیر پا می گذارید ... و از قانون حرف نزنید؟ (391294)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها