به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۳۴۹۹۲۷

خطری که تیم‌های پایه پرسپولیس را تهدید می‌کند

خطری که تیم‌های پایه پرسپولیس را تهدید می‌کند
گروه ورزشی:تیم‌های رده پایه باشگاه پرسپولیس که سالهاست نتوانسته در میان مدعیان قهرمانی باشند و نوسان زیادی داشته‌اند، خطر بزرگی را بیخ گوش خود احساس می‌کنند که نیازمند ورود مدیریت باشگاه است. تغییرات در تیم‌های پایه پرسپولیس در سالهای اخیر باعث شده ثبات در بخش‌های مختلف این تیم‌ها وجود نداشته باشد و انتظاری که از آنها وجود دارد محقق نشود. در این مدت تیم های پایه باشگاه نتوانسته اند تیم بزرگسالان را به خوبی تغذیه کنند و کمتر اتفاق افتاده که بازیکنی از تیم امید به تیم بزرگسالان تحویل داده شود.
 
از سال گذشته که مدیریت این تیم ها بازهم تغییر کرد اتفاق ریز و درشتی رخ داده که هر چند منجر به بهتر شدن وضعیت شدند اما برخی حاشیه ها نویدبخش ادامه اتفاقات خوب برای این تیم ها نیست و در صورتی که قرار باشد تفکر اداره تیم های پایه به سمت مسائل حاشیه ای و ورود برخی اتفاقات غیرقانونی سوق پیدا کند، باید از مدیریت باشگاه خواست که به این موضوع ورود کند.

یکی از مواردی که در مورد محسن خلیلی مدیر تیم های پایه پرسپولیس مطرح شده این است که وی بدون گرفتن مجوز رسمی از باشگاه اقدام به تاسیس مدرسه فوتبال به نام خودش کرده که غیرقانونی است و مسئولان باشگاه باید در این مورد ورود کنند.تغییراتی که وی در کادر فنی تیم های پایه پرسپولیس ایجاد کرد هم انتقاداتی را به همراه داشته چرا که برخی پیشکسوتان باشگاه از مسئولیت خود کنار گذاشته شدند و افرادی جانشین آنها شده‌اند که هیچ سابقه ای در پرسپولیس نداشته اند و در تیم های دیگر فعالیت کرده اند.

خطری که این تیم ها را تهدید می کند ورود جریان فکری ناسالم برای جابجایی بازیکنان است که باید مدیریت باشگاه و شخص رضا درویش هم مراقبت بیشتری داشته باشند و هم این که به این جریان ورود کنند تا سلامت جذب بازیکن در تیم های پایه ناسالم نشود. ضمن این که باید به برخی شکایت هایی هم که در این زمینه صورت گرفته ورود کند و اجازه ندهد کار بیخ پیدا کند.
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها