به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۳۵۰۸۴۱

اسباب کشی و ارسال بار با باربری چالوس

گروه کسب و کار: باربری همواره یکی از مهم ترین خدماتی است که توسط بسیاری از شرکت‌ها و موسسات انجام می‌شود.
باربری در چالوس
باربری در چالوس
شهرهای شمالی به دلیل موقعیت استراتژیکی که دارند از دیرباز مورد توجه واقع شده اند؛ یکی از شهرهایی که تعداد باربری‌های فراوانی را در خود جای داده است شهر چالوس است. محصولاتی نظیر مرکبات و زیتون که در انواع مختلف در این شهر پرورش می‌یابند به تمامی استان‌های کشور ارسال می‌شوند و برای این کار نیاز به راننندگانی مطمئن با خودروی مناسب برای باربری، نظیر نیسان، خاور، وانت، کامیون و تریلی است. در این مقاله سعی داریم در خصوص حمل بار در چالوس نکاتی را به شما عزیزان یادآور شویم. تا پایان ما را همراهی نمایید.

نحوه ارسال بار به نقاط مختلف شهر چالوس
همانند بسیاری از شهرهای شمالی‌، شهر چالوس نیز دارای قوانین  و ضوابط ثابتی برای حمل بار است که در این جا به بررسی برخی از آن‌ها می‌پردازیم. در برخی از موارد حمل بار در چالوس به صورت دربستی انجام می‌شود. در این مواقع صاحب بار به دلیل تمایل داشتن به حفظ امنیت بار خود، هزینه بیشتری را می‌پردازد تا باربری چالوس صرفا آن بار را جا به جا کند. در این مورد معمولا بابری قیمت بالاتری خواهد داشت. همچنین بابری در فصول سرد سال به دلیل شرایط جوی نامساعد قیمت بالاتری دارد.

قیمت باربری چالوس

معمولا باربری چالوس به تمام نقاط شهرهای شمالی حمل بار را انجام می‌دهد. شهر‌هایی که اکثر باربری‌ها در چالوس به آن‌ها بار ارسال می‌کنند و یا از آن‌ها بار تحویل می‌گیرند به شرح زیر هستند:
آمل، محمود اباد، بابل، بابلسر، قائمشهر، سوادکوه، زیراب، جویبار، فریدونکنار، نوشهر، رویان، متل قوف نمک آبرود، تنکابن، رامسر و...
لازم به ذکر است که در این بین استان‌های تهران و به خصوص البرز، به دلیل همجوار بودن با شهر چالوس باربری‌های زیادی از این دو مقصد به یکدیگر انجام می‌شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص باربری و اسباب کشی در چالوس کلیک کنید.
یکی از مواردی که در باربری از اهمیت ویژه ای برخوردار است انتخاب نوع ماشین مناسب در باربری است. توصیه می‌شود که اتوبار چالوس و دیگر شهر‌ها به نکاتی که مبنی بر نحوه انتخاب نوع ماشین مناسب برای باربری است توجه ویژه داشته باشند. در ذیل به معرفی برخی از این نکات می‌پردازیم:

برای باربری‌های سبک می‌بایست از ماشین‌های سبک استفاده نمود: همانند وانت، وانت پراید، وانت نیسان
برای باربری‌های نیمه سنگین می‌بایست از ماشین‌های نیمه نگین استفاده نمود: همانند کامیون، هیوندا، ایسوزو و کامیونت
برای باربری‌های سنگین نیز باید از ماشین‌های ویژه این امر استفاده نمود. همانند: تریلی، ترانزیت، ترانزیت‌های یخچالی و...
توجه داشته باشید که چنانچه خودروی مناسب برای باربری را انتخاب نکنید امکان آسیب رسیدن به بار مشتری وجود دارد و علاوه بر اینکه محصولات آسیب می‌بینند و با کیفیت مناسب به دست مصرف کننده نمی رسند، باربری چالوس نیز متضرر می‌شود و می‌بایست این هزینه را بپزدازد.

خدمات بیمه باربری در چالوس
بیمه باربری یکی از موضوعات بسیار مهمی است که می‌بایست توسط اتوبار چالوس به دقت مورد توجه قرار بگیرد. امروزه تقریبا هیچ نوع باری را بدون داشتن بیمه باربری به مقصد مورد نظر ارسال نمی کنند. استفاده از بیمه باربری می‌تواند خطرات ناشی از وقوع پدیده‌های جوی و طبیعی که منجر به آسیب به محصولات می‌شود را به حداقل برساند و باربری چالوس را از پرداخت به مشتری که بار وی اسیب دیده است مصون نگاه دارد. امروزه تمامی شرکت‌های بیمه بیمه مخصوص باربری را ارائه می‌دهند. یکی از معتبر ترین شرکت‌های بیمه که همواره مورد اطمینان افراد بوده است بیمه ایران است که دارای سابقه ای طولانی است.
بیمه نامه‌های باربری محموله‌ها را از مبدا تا مقصد بیمه می‌کنند و تحت پوشش خود در می‌آورند. بیمه نامه‌های باربری در انواع مختلفی وجود دارند، که از جمله آن‌ها می‌توانیم به بیمه‌های بین المللی و بیمه نامه‌های داخلی اشاره کنیم. موضوع بحث این مقاله در خصوص بیمه نامه‌های داخلی باربری در چالوس است. به طور کلی بیمه‌های باربری خطراتی از قبیل: آتش سوزی، سیل، انفجار، تصادف، واژگونی، پرت شدن از وسیله نقلیه، سرقت کلی محموله، خسارت‌های ناشی از تخلیه و بارگیری، آبدیدیگی، برخورد جسم خارجی به محموله را تحت پوشش قرار می‌دهند. همانطور که مشاهده نمودید با داشتن بیمه باربری همواره خیالی آسوده از بابت امنیت بار خواهید داشت و همینطور مشتری شما نیز با اطمینان بیشتری بار خود را به شما تحویل می‌دهد.

 اتوبار در چالوس

اسباب کشی در چالوس
شهرهای شمالی، به خصوص چالوس به دلیل نزدیکی به استان‌های البرز و تهران همواره یکی از انتخاب‌های افراد برای زندگی در یک مکان خوش آب و هوا با داشتن هوایی تمیز و پاک است. به همن دلیل هر ساله افراد زیادی تصمیم می‌گیرند که به این شهر زیبا نقل مکان کنند. از طرفی عده ای نیز هستند که به واسطه در اختیار داشتن فرصت‌های شغلی بیشتر در کلان شهر‌هایی نظیر کرج و تهران از شهر چالوس به این شهر‌ها نقل مکان کنند. لذا اسباب کشی در چالوس، به عنوان یکی از زیر شاخه‌های مهم بابری چالوس اهمیت پیدا می‌کند. بسیاری از افراد  اثاث خود را با کمک باربری‌های چالوس جا به جا می‌کنند و مسئولیت حمل بار و اثاثیه خود را به اتوبار چالوس می‌سپارند. این کار علاوه بر اینکه می‌تواند خیال افراد را از جهت امنیت بار خود آسوده سازد، به بهبود و رونق کسب و کار‌ها از جمله اتوبار چالوس نیز کمک شایاینی می‌نماید.
 
شهر چالوس یکی از شهرهای شمالی بسیار زیبا در ایران است. این شهر از شمال به دریای مازندران، از جنوب به رشته کوه‌های البرز، از شرق به شهرستان نوشهر و از سمت غرب به شهرستان تنکابن محدود می‌شود. مساحت کلی شهر چالوس در حدود 1800 کیلومتر مربع است. زبان مردم بومی این شهرستان نیز مازنی یا همان مازندرانی است که به تبری کلارستاقی معروف است. چالوس به لحاظ آب و هوایی در زمره شهر‌های معتدل و مرطوب قرار گرفته است به طوریکه بیشینه دمای آن در فصل تابستان در حدود 36 درجه سانتی گراد و کمینه دمای آن در فصل زمستان 1- درجه سانتی گراد است.
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها