به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۳۵۲۰۵۴

بررسی قفل برقی موجود در کرکره برقی پارکینگ

گروه کسب و کار: ممکن است برای برخی از افراد این سوال ایجاد شود که آیا کرکره برقی دارای امنیت می‌باشد یا خیر؟ما در این مطلب قصد داریم شما را با پاسخ به این سوال آشنا کنیم، و یکی از دغدغه‌های شما برای انتخاب کرکره را برطرف کنیم تا بتوانید با خیالی راحت کرکره مناسب را تهیه کنید و از قفل آن اطمینان لازم را داشته باشید. به طور کلی اگر کرکره برقی دارای قفل باشد قطعا امنیت بیشتری نسبت به کرکره ای که از قفل برخوردار نمی باشد، دارد.
بررسی قفل برقی موجود در کرکره برقی پارکینگ
بهتر است بدانید که قفل برای کرکره برقی پارکینگ در دو مدل وجود دارد؛ یکی دستی و یکی به صورت برقی می‌باشد. قفل دستی برای مصرف کنندگان مشقت زیادی دارد که امروزه به همین خاطر بیشتر مردم به قفل برقی کرکره‌ها روی آوردند.  زیرا با اختراع قفل برقی راحتی استفاده کنندگان و همینطور افزایش امنیت کرکره فراهم شده است.
 قفل برقی کرکره به این دلیل امنیت بالاتری دارد که داخل کرکره نصب می‌شود رود و از از بیرون به هیچ عنوان دسترسی وجود ندارد. این قفل از دو قطعه اصلی تشکیل شده است که یکی از آنها بر روی ریل نصب شده و همینطور از مکانیزم مکانیکی و برقی برخوردار است. و دیگری نقش مکمل قفل را ایفا می‌کند که بر روی تیغه آخر کرکره نصب می‌شود. همانگونه که گفته شد ساختار قفل برقی به صورتی است که از بیرون به طورکلی نامحسوس است. نامحسوس بودن قفل برقی موجب شده است که نه کسی متوجه وجود آن شود و نه زیبایی و یکدست بودن کرکره  خراب شود.

سازگاری با انواع موتورهای کرکره برقی
یکی دیگر از سوال‌هایی که ممکن است در زمان انتخاب و قفل برقی کرکره برای شما ایجاد شود این است که آیا با انواع مدل‌های موتور کرکره برقی سازگاری دارد یا خیر؟  در پاسخ به این سوال باید بگوییم که قفل برقی کرکره مدل m&v این قابلیت را دارد که به همه مدلهای موتورهای کرکره برقی پنجره متصل شود. (ماجراهایی که بدون یو پی وی سی و با یو پی اس باشند.)
 این قفل خارا می‌توان بر روی موتورهای ساید نصب کرد علاوه بر این نوع موتور بر روی موتورهای توبلار نیز میتوان نصب کرد در نتیجه هیچ محدودیتی برای استفاده از این قفل‌های برقی وجود ندارد. این قفل‌ها علاوه بر اینکه با انواع موتور‌های موجود در کرکره برقی سازگاری دارند با مدل‌های مختلف تیغه‌های کرکره برقی پنجره نیست سازگار میباشند. به همین خاطر این امکان وجود دارد که بر روی همه تیغه‌ها برای قیمت کرکره برقی پنجره مناسب نصب شود.



جنس بدنه قفل و ویژگی‌های فنی آن
 به طور کلی برای خرید قفل برقی کرکره ابتدا بایستی از جنس بدنه و ویژگی‌های فنی آن آگاهی داشته باشید. به همین خاطر ما قصد داریم در ادامه مطلب شما را با جنس بدنه و ویژگی‌های فنی این قفل‌ها آشنا کنیم که در این زمینه اطلاعات کاملی را به دست آورید.
 
آشنایی با درب ریلی کارگاهی
 این نوع درب ریلی‌ها از سیستم انتقال قدرت گیربکس در دو مدل چرخ دنده ای شانه ای و زنجیری برخوردار می‌باشند. جنس سازه این نوع درب‌ها اغلب از ورقه‌های فلزی، پانل‌های پلی اورتان، تیغه‌های آلومینیومی یا ترکیبی از فلز آلومینیوم می‌باشند. در ادامه مطلب شما رو با این درب‌ها بیشتر آشنا خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.



ویژگی‌های درب‌های کارگاهی
 دارای تردد بالا و بدون هیچ محدودیت
شامل سیستم خلاص کن دستی به همراه کلید خلاص کن
توانایی نصب باتری ذخیره کننده بر روی خود برای کارکرد در زمانهای قطعی برق
شامل قابلیت تنظیم قدرت و سرعت از داخل تابلو فرمان
شامل سیستم حسگر مانه و توقف و حرکت برعکس در زمان برخورد با یک مانع
 
کاربرد‌های درب ریلی کارگاهی
 همانطور که از نام این نوع درب ریلی‌ها مشخص است، برای کارخانه‌ها، کارگاه‌ها، صنایع بزرگ، سوله‌ها، سایتهای سازه ای بزرگ یا اماکنی که ماشین آلات صنعتی رفت و آمد می‌کنند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. درب ریلی کارگاهی یا صنعتی برای فضا‌هایی مناسب است که در در قسمت عرض ورودی با محدودیت ای مواجه نباشند و لنگه‌های درب‌ها به آسانی به سمت پهلو جمع شوند. این لنگه‌های بزرگ درب‌ها به وسیله موتور‌های پرقدرت نصب شده و آسانی توانایی باز و بسته کردن آنها را دارند. 
 این نوع درب ریلی‌ها برای مکان‌هایی مناسب می‌باشند که علاوه بر راحتی و همینطور امنیت در تردد از شکل ظاهری مناسبی نیز برخوردار هستند.
 
ساخت درب ریلی کارگاهی
 دربهای ریلی کارگاهی و یا صنعتی کشویی را اغلب از فلز یا آلومینیوم یا ترکیبی از این دو مدل می‌سازند. و به منظور انتقال قدرت و در نهایت باز یا بسته شدن ریلهای زنجیری یا شانه ای و موتورهای قدرتمند برق استفاده می‌شود. درب‌های ریلی کارگاهی نیز مانند سایر درب‌های اتوماتیک در زمان قطع شدن برق و همین طور نبود باطری،  از سیستم خلاص کنی که دارند به منظور باز و بسته کردن به شکل دستی استفاده می‌کنند.  ساخت دربهای ریلی کارگاهی به گونه ای می‌باشند که اگر با جسمی برخود کنند فورا به عقب بر می‌گردد و آسیبی به آن مانع یا جسم وارد نمی کنند.
درب ریلی کارگاهی  از نوعی درب اتوماتیک استفاده می‌کند که به خاطر فضای بزرگی که در مسیر حرکت به وجود می‌آورند، برای فضاهایی که محیط آن کوچک می‌باشد و محدودیت دارد، به هیچ عنوان توصیه نمی شود.



درب ریلی صنعتی، نوعی سازه ی یکپارچه می‌باشد که توسط موتور و چرخ‌ها بر روی یک ریل و در امتداد درب‌ها به حرکت در می‌آیند.
برای فضاهایی مثل کارگاه‌ها، سوله‌ها و یا کارخانه‌ها که برای ورودی‌ها به یک عرض بالایی نیاز دارند، و همین طور حفظ عرض از اهمیت زیادی برخوردار است، درب ریلی کارگاهی، بهترین انتخاب می‌باشد.
در تقسیم بندی درب‌های اتوماتیک معمولا درب‌های ریلی ای که دارای وزنی سبک می‌باشند در گروه درب‌های کشویی قرار می‌گیرند.
این مدل از درب‌های ریلی در دو مدل 220 ولت و 240 ولت عرضه می‌شوند و از گیربکس‌های پر قدرت که امکان جابه جا کردن درب‌های اتوماتیک کشویی با داشتن قدرتی بالا برای به حرکت درآوردن درب‌هایی تا وزن 400 کیلو گرم را دارند. به خاطر الکترو مکانیک بودن این سیستم موتوری درب‌های اتوماتیک کشویی با داشتن قدرت زیاد برای به حرکت در آوردن درب‌های قفل به شکل اتوماتیک انجام می‌شود.
جنس بدنه قفل برقی کرکره برقی مدل m&v از فولاد می‌باشد و در تنوع رنگی الکترواستاتیک کهرنگی پودری می‌باشد و به روشهای متفاوتی رنگ آمیزی می‌شود؛ تولید می‌شوند. کمپانی مربوط به تولید این نوع برای آن یک سال گارانتی در نظر گرفته است.
 
ویژگی‌های درب ریلی کارگاهی کشویی
شامل پر قدرت ترین و بهترین موتور‌های دنیا
شامل سرعت بالا و قابلیت تنظیم در باز و بسته شدن
دارای هنگر‌های ضد سایش به منظور طولانی تر شدن عمر آنها
و....
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها