به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۳۵۴۴۰۰

محبوبیت مسی در قطربلیت‌ها را سولدآوت کرد

محبوبیت مسی در قطربلیت‌ها را سولدآوت کرد
گروه ورزشی:بلیت‌های دو دیدار از دیدارهای آرژانتین در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پردرخواست‌ترین بلیت‌های این مسابقات بوده است.جام جهانی قطر قرار است از 29 آبان با بازی قطر و اکوادور آغاز شود و آرژانتین در گروه C این رقابت‌ها عربستان، مکزیک و لهستان هم‌گروه است. 
 
حالا مدیر اجرایی این رقابت‌ها اعلام کرده است که تمامی بلیت‌های دو دیدار این تیم برابر مکزیک و همچنین عربستان سعودی به فروش رفته است تا رکورد بیشترین درخواست برای خرید بلیت یک بازی و اولین تیمی که بلیت‌هایش در جام جهانی 2022 به طور کامل به فروش رسید به این تیم تعلق پیدا کند.هر دو دیدار آرژانتین برابر این دو تیم قرار است در ورزشگاه لوسیل با ظرفیت 80 هزار نفری برگزار شود، جایی که قرار است میزبان دیدار فینال جام جهانی امسال نیز باشد. 

مقامات هیچ آمار رسمی‌ای در این باره منتشر نکردند و تنها به اعلام خبر فروش کامل بلیت‌های این دو دیدار بسنده کردند. فیفا در ماه جاری میلادی گفته بود که 2.45 میلیون دلار بلیت برای جام جهانی 2022 فروخته شده است. این در حالی است هم آرژانتین و هم مکزیک در کنار قطر، آمریکا، انگلیس، عربستان سعودی، امارات، فرانسه و برزیل جز کشورهایی هستند که بیشترین خریداران بلیت را در این رقابت‌ها داشته‌اند. 
قطر اعلام کرده است که انتظار دارد نزدیک به 1.2 میلیون توریست برای تماشای این رقابت‌ها به کشور آنها سفر کنند. آرژانتین در اولین دیدارش در این رقابت‌ها قرار است اول آذر به مصاف عربستان برود و دومین دیدار آنها نیز چهار روز بعد برابر مکزیک برگزار خواهد شد.
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها