به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۳۵۵۱۷۹
در حال تلاش برای بازگرداندن ایرانیان از بغداد با یک پرواز فوق العاده هستیم

اعزام کاروان‌ها به عراق فعلا لغو شده است

اعزام کاروان‌ها به عراق فعلا لغو شده است
گروه جامعه: رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: به زائرین توصیه می‌شود از سفر به عراق موقتا خودداری کنند. حسن خوشخو، معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی  گفت: هم اکنون تمامی پروازهای ایران به سمت عراق تا اطلاع ثانوی لغو شده و هیچ پروازی از سمت ایران به عراق انجام نمی شود.

او گفت: در حال تلاش و هماهنگی برای انجام یک پرواز فوق العاده به منظور بازگرداندن ایرانیان از عراق و بغداد هستیم که هم اکنون در فرودگاه حضور دارند. امیدواریم این پرواز امروز انجام شود.سازمان حج و زیارت هم در اطلاعیه ای خبر داد زائران ایرانی در عراق در صحت و سلامت هستند و اعزام کاروانها فعلا لغو شده است.

در پی تحولات عراق، سفارت ایران در بیانیه ای تأکید کرد زائران ایرانی از تردد در شهرهای بغداد، کاظمین و سامراء خودداری کنند.در این بیانیه آمده است: «سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد از همه زائران و هم‌وطنان عزیز ایرانی که در شهرهای عتبات عالیات، کربلای معلی و نجف اشرف و کاظمین حضور دارند؛ تقاضا می‌نماید با توجه به وضع مقررات منع رفت‌وآمد از سوی دولت محترم عراق، تا اطلاع ثانوی از هر گونه سفر و تردد به شهرهای بغداد، کاظمین و سامراء خودداری نمایند.»
برچسب ها: پرواز عراق
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها