به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۳۵۵۲۳۳
هرآنچه در گذشته رخ داده فراموش کنیم؛

اولین صحبت‌های تاج بعد از پیروزی در انتخابات

گروه ورزشی: مهدی تاج بعد از پیروزی در انتخابات اعلام کرد همه اتفاقاتی را که پیش از مجمع رخ داده بود، فراموش می‌کند.
اولین صحبت‌های تاج بعد از پیروزی در انتخابات
انتخابات فدراسیون فوتبال ایران سرانجام انجام شد و مهدی تاج، با کسب 51 رای از مجموع 80 رای ماخوذه، به مدت دو سال ریاست فوتبال کشور را به عهده گرفت. تاج پس از اعلام رسمی پیروزی در انتخابات امروز، صحبت‌های کوتاهی برای اعضای مجمع انجام داد که در ادامه می‌خوانید.
او صحبت‌های خود را با قدردانی آغاز کرد و گفت: از همه عزیزان و بزرگانی که منت سر من گذاشته و مسئولیتم را بیشتر کردند تقدیر و تشکر می‌کنم. جای گله و گله‌گذاری نیست. همه چیز گذشته است و باید دست به دست هم بدهیم تا مشکلات فوتبال را رفع کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران با تشکر از دو رقیب خود در انتخابات افزود: از دو عزیزی که نامزد شدند، هم آقای دکتر میرشاد ماجدی و هم آقای عزیزالله محمدی تقدیر و تشکر می کنم. از اعضای مجمع، کمیته بدوی و نهادهای نظارتی که می‌دانم خیلی زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم. از هیئت‌های فوتبال که خودم را جزئی از آنها می‌دانم، مدیران محترم باشگاه‌ها و دوستانی که عضو مجمع هستند، تشکر می‌کنم.
مهدی تاج در پایان با تاکید بر فراموش کردن هر آن‌چه که پیش از انتخابات رخ داده بود تاکید کرد: برای اینکه یک تیم قوی و منسجم داشته باشیم به نواب رئیسی که معرفی کردم نیز حتما عنایت داشته باشید. امروز روز کار و تلاش است و انشالله از فردا همه آن چه که در گذشته رخ داده از نظر من دور ریخته می‌شود و فقط دوستی، رفاقت و همکاری خواهیم داشت.
برچسب ها: مهدي تاج
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها