به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۳۵۵۲۶۳
مأموریت نیمه کاره را در استقلال رها نمی‌کنیم

آجورلو: تاج قدر این فرصت گران‌بها را بداند

گروه ورزشی: مدیرعامل استقلال می گوید انشالله کاری را که در استقلال شروع کرده ایم به ثمره برسانیم.
آجورلو: تاج قدر این فرصت گران‌بها را بداند
مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال در پایان انتخابات فدراسیون گفت: خدا را شکر می‌کنم  که امروز فوتبال رئیس خود را پیدا کرد. رئیس فدراسیون، شخصیت مهمی برای فوتبال کشور است. بین سه گزینه که همگی محترم و قابل احترام هستند، جناب آقای تاج انتخاب شدند و به ایشان تبریک می گویم.
او ادامه داد: امیدوار هستم در اولین فرصت مشکلات تیم ملی را حل کنند. مردم توقع خاصی از تیم ملی دارند. فرصت کمی هم داریم، انشالله همه به تیم ملی کمک کنیم تا خواسته‌های مردم را اجابت کنیم.
وی در مورد شایعات حضور در انتخابات گفت: مهم این است که امروز فوتبال رئیس دارد و آقای تاج، رئیس هستند و من نیز تمام تلاشم این است که کاری را نیمه‌کاره رها نکنم. انشالله کاری را که در استقلال شروع کرده‌ایم به ثمره برسانیم، سپس درباره بحث‌های دیگر می‌توان فکر کرد.
مدیرعامل استقلال در مورد اینکه تاج می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند، گفت: به نظر من بله. آقای تاج سابقه فوتبالی دارد، کار مدیریتی کرده و به نظر می‌رسد که باید از هر آنچه که در گذشته بوده بگذریم. امروز باید همه اتحاد داشته باشند و به ایشان کمک کنند. ایشان نیز متقابلاً به فوتبال ایران کمک کنند و این فرصت گران‌بهایی که مجدداً به ایشان رسیده را قدر بدانند و مشکلات فوتبال ایران را حل کنند.
وی درباره لغو مراسم و برگزاری دوباره نیز گفت: واقعا جای تعجب بود. من ساعت یک شنیدم مراسم لغو شده و در جلسه بودم که فهمیدم انتخابات برگزار می‌شود. خودم را سریع به اینجا رساندم. به جامعه فوتبال تبریک می‌گویم و انشالله از تنش‌ها دور شویم و به خصوص مشکلات اداری باشگاه‌های حرفه‌ای حاضر در لیگ را حل کنیم. آقای تاج نیز این مسئولیت را دارند که به این موضوع توجه خاصی داشته باشند.
آجورلو در پایان ترجیح داد به سوال درخصوص صدور کارت بازی سیاوش یزدانی پاسخی ندهد.
برچسب ها: مصطفی آجورلو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها