به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۹ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب : ۳۵۵۵۸۲
والیبال قهرمانی جهانی - اسلوونی

باخت تیم ملی والیبال ایران برابر هلند

گروه ورزشی: تیم ملی والیبال ایران با شکست برابر هلند در آخرین دیدار مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان، کار خود برای مرحله بعد را سخت کرد و باید به مصاف یکی از قدرت‌های برتر والیبال دنیا برود.
باخت تیم ملی والیبال ایران برابر هلند
در دور آخر مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان که به میزبانی اسلوونی برگزار می شود، شامگاه امروز چهارشنبه تیم ملی والیبال ایران به مصاف هلند رفت و با شکست ۳ بر یک کار خود را به پایان برد.
ملی پوشان والیبال ایران در این دیدار ست اول را ۲۵ بر ۲۲ به حریف واگذار کردند اما در ست دوم بهتر عمل کردند و موفق شدند لاله های نارنجی را ۲۵ بر ۲۱ شکست دهند تا به پیروزی در این دیدار امیدوار شوند. 
ست سوم هر چند دو تیم نمایش خوبی داشتند اما این هلندی ها بودند که بهتر عمل کردند و موفق شدند این دست را هم ۲۵ بر ۲۰ از شاگردان بهروز عطایی ببرند تا شرایط به سود آنها در ست چهارم تغییر کند. 
در حالی که انتظار می رفت ملی پوشان کشورمان در ست چهارم متحدتر و قدرتمندتر عمل کنند که در امتیازات ابتدایی هم همینطور بود، اما در ادامه مشخص نشد چرا بازی از دست شان خارج شد و «نیمیر» مرد اول بازی شد و امتیازات زیادی را کسب کرد و باعث پیروزی هلندی ها در ست چهارم با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ شد تا بازی سه بر یک به سود مردان سرزمین نارنجی به پایان برسد. 
هر چند در پایان این بازی حریف تیم ملی برای مرحله بعد مشخص نشد و باید دیدارهای دیگری هم برگزار شود اما با این شکست کار ملی پوشان کشورمان بسیار سخت شد و باید به مصاف یکی از قدرت های برتر والیبال جهان برود.
برچسب ها: والیبال

دارا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۶/۰۹ ۲۳:۳۳
مشکلات روانی در همه ی سطوح بیداد می‌کند . و گر نه چگونه با ۷ امتیاز پیش بودن در یک ست ، چگونه باید با ۷ امتیاز هم ست و هم بازی را ، باخت . (392669)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها