به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۰ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : ۳۵۵۶۳۷

آموزش خصوصی زبان

گروه آموزش: تدريس خصوصي زبان پشتیبانی شخصی است که توسط یک معلم خصوصی یا یک معلم خارج از مدرسه ارائه می شود. هدف اولیه از تدریس خصوصی کمک به کودکان مدرسه ای برای دستیابی به اهداف تحصیلی و دستیابی به پتانسیل‌های خود است. تحقیقات نشان می دهد که دانش آموزانی که شهریه خصوصی دریافت می کنند سریعتر پیشرفت می کنند.
آموزش خصوصی زبان
به همین دلیل، جای تعجب نیست که تدريس خصوصي زبان روز به روز محبوب تر می شود. اکنون بیش از هر زمان دیگری، به لطف همه‌گیری کووید و همه چالش‌هایی که برای یادگیری ایجاد کرده است، والدین به دنبال بهترین خدمات خصوصی خصوصی برای فرزندان خود هستند. نه فقط کودکان بلکه مزایای تدريس خصوصي زبان قابل تعمیم به بزرگسالانی که می‌خواهند زبان یاد بگیرند نیز هست.

مزایای تدريس خصوصي زبان
در اینجا برخی از مزایای کلیدی تدریس خصوصی وجود دارد:

•    پشتیبانی متناسب با نیازها
یکی از مهمترین مزایای تدريس خصوصي زبان، پشتیبانی متناسب با نیازهای زبان‌آموز است. تدريس خصوصي زبان اطمینان حاصل می‌کند که پشتیبانی آموزشی مطابق با نیازهای زبان‌آموز ارائه می‌شود. از طریق تدريس خصوصي زبان، افراد معمولاً تمرکز بهتری دارند و به گونه‌ای آموزش داده می‌شوند که نیازهای خاص خود را برآورده کنند. در مدارس و کلاس‌های همگانی، معلمان معمولاً زمانی برای تمرکز بر نیازهای آموزشی هر زبان‌آموز به طور جداگانه ندارند. این در حالی است که با تدريس خصوصي زبان، تمامی نیازهای آموزشی زبان‌آموز پوشش داده می‌شود. به عنوان مثال، اگر دانش آموزی در زمینه های خاصی از ریاضی و انگلیسی ضعیف باشد، هم برای آموزش زبان انگلیسی و هم برای تدریس ریاضی نیاز به پشتیبانی دارد که فقط از طریق تدریس خصوصی امکان پذیر است. در تدريس خصوصي زبان ، نه تنها بر روی مناطق ضعیف تمرکز می شود، بلکه زبان‌آموزان در زمینه هایی که به آنها اعتماد دارند به چالش کشیده می‌شوند تا با یادگیری آنها بیشتر پیش بروند.

•    درس‌های شخصی در تدريس خصوصي زبان
یکی از مهمترین مزایای تدريس خصوصي زبان این است که هر درس را می‌توان به راحتی شخصی سازی کرد و با توجه به نیاز هر زبان‌آموز و سبک یادگیری آن ها تطبیق داد. از طریق کلاس خصوصي زبان ، معلم می تواند روند و سرعت تدریس را تنظیم کند. از این رو دستیابی به اهداف دروس آسان می شود. در تدريس خصوصي زبان، معلم اطمینان حاصل می کند که دروس با توجه به توانایی و نیاز دانش آموزان شخصی سازی می شود. این بدان معنی است که یادگیری را می توان بدون زحمت در این راه به حداکثر رساند. تدریس شخصی و رویکرد چندحسی برای یادگیری برای دانش‌آموزانی که مشکلات یادگیری مانند نارساخوانی دارند عالی است.

•    معلم مناسب می تواند تفاوت را ایجاد کند
در مدارس، والدین حق انتخابی برای معلمان فرزندان خود ندارند. با این حال، با پشتیبانی از آموزش خصوصی، شما یک انتخاب دارید. در تدريس خصوصي زبان پس از اولین ملاقات و ارزیابی با کودک و والدین، کودک و مربی را مطابقت می‌دهند. در تدريس خصوصي زبان مطمئن می شوند که رابطه دوستانه ای بین معلم و هر زبان‌آموز برقرار شود. این بدان معناست که هر زبان‌آموز یک فرد در قالب یک مربی خواهند داشت که به آنها به بهترین نحو آموزش می‌دهد و پتانسیل آنها را آزاد می‌کند. در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین کلاس ها، کلاس خصوصی زبان چینی است.

•    تدريس خصوصي زبان در زمان و تلاش صرفه جویی می‌کند
برنامه های شلوغ اغلب به این معنی است که والدین زمانی برای حمایت از کودکان و کمک در انجام تکالیف ندارند. علاوه بر این، با پیشرفت سال تحصیلی، تکالیف درسی چالش برانگیزتر می‌شوند. تکالیف باید آنچه را که کودک در مدرسه آموخته است تقویت کند و چالش ایجاد کند. اگر کودک نتواند تکالیف را به طور مستقل انجام دهد، ممکن است به این معنی باشد که کودک به طور کامل نحوه انجام کار را درک نکرده یا موضوع را در مدرسه درک نکرده است. از آنجایی که اغلب حدود 30 کودک در یک کلاس درس وجود دارد، عملاً غیرممکن است که معلم با هر کودک ارتباط برقرار کند تا مطمئن شود که آنها آنچه را که در درس آموزش داده شده است، درک کرده اند. تدريس خصوصي زبان روشی عالی برای حمایت از کودکانی است که در یادگیری خود دچار شکاف هستند یا موضوعاتی را که کودک ممکن است در کلاس درس به طور کامل درک نکرده باشد، بررسی کند. یک معلم خصوصی مهارت، دانش و مهمتر از همه زمان برای رفع نیازهای آموزشی هر کودک را دارد.

مزایای تدريس خصوصي زبان برای دانش‌آموزان
محیطی راحت، امن و دوستانه

گاهی اوقات دانش آموزان احساس خجالتی بودن می کنند یا ممکن است حاضر نباشند جلوی کلاس سؤال بپرسند. تدريس خصوصي زبان محیطی راحت، امن و دوستانه را فراهم می کند و به آنها اعتماد به نفس بیشتری برای صحبت کردن می دهد. در تدريس خصوصي زبان، محیطی امن برای کودکان ارائه می‌شود تا بدون احساس خجالت سؤالات خود را بپرسند. مربیان تدريس خصوصي زبان اطمینان می‌دهند که بچه‌ها راحت بتوانند درباره چیزهایی که از آنها مطمئن نیستند بدون احساس آسیب‌پذیری صحبت کنند. در اغلب موارد، این کار سایر کودکان را تشویق می کند تا سؤال بپرسند.

کمک به تکالیف
تکالیف برای اکثر کودکان (از جمله والدین!) می تواند یک کار طاقت فرسا باشد. تدریس خصوصی و پشتیبانی، تکالیف را در سطح مناسب به دانش آموزان ارائه می‌دهد. تدريس خصوصي زبان تکالیف خانه را ارائه می کند تا تجربه یادگیری را تقویت کند و آنچه را که دانش‌آموزان در جلسه انجام دادند، تقویت کنند. تکالیف چیزی است که کودک نباید با آن دست و پنجه نرم کند، اگر موضوع را یاد گرفته و درک کرده باشد، متأسفانه در مدرسه همیشه اینطور نیست. مدارس زمانی برای شخصی سازی تکالیف ندارند، اما متخصصان تدریس خصوصی این کار را می‌کنند.

ارزیابی های منظم
ارزیابی و آزمون بخشی از زندگی مدرسه است. این اتفاق در یک زمان برای همه افراد در کلاس رخ می‌دهد، صرف نظر از اینکه کودک آماده است یا خیر.
تدريس خصوصي زبان با دادن فرصتی به کودکان برای تمرین و تجدید نظر در موضوعات به طرق مختلف قبل از اینکه آنها مجبور به ارزیابی شوند، از آنها حمایت می‌کند و آنها را آماده می کند. درخواست از کودک برای ارزیابی یک تجربه دلهره آور برای آنها است، به خصوص اگر اعتماد به نفس پایینی داشته باشد و در دروسی مانند ریاضی و انگلیسی ضعیف باشد.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها