به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۳۵۶۲۷۰

هالند: واقعا نمی‌توان به رئال مادرید پاسخ رد داد

گروه ورزشی: ارلینگ هالند در مستندی که به زودی از او پخش خواهد شد، همراه با پدرس در مورد دلیل انتخاب سیتی و رد پیشنهاد رئال صحبت کرده است.
هالند: واقعا نمی‌توان به رئال مادرید پاسخ رد داد
ارلینگ هالند تابستان امسال از بروسیا دورتموند به منچسترسیتی پیوست. ستاره نروژی از رئال مادرید هم پیشنهادی جدی داشت ولی در نهایت تصمیم گرفت به منچسترسیتی برود و زیر نظر پپ گواردیولا کار کند. باشگاهی که زمانی پدرش نیز برای آن بازی می کرد. هالند در سیتی شروعی فوق العاده خوب داشته و توانسته در 6 بازی 10 گل به ثمر برساند. خیلی زود مشخص شده که او انتخاب درستی داشت.

قرار است به زودی مستندی به‌ نام:«هالند، تصمیم نهایی» پخش شود. امروز بخشی کوتاه از این مستند پخش شد و در آن او همراه با پدرش از دلیل رد پیشنهاد رئال و انتخاب سیتی گفت.
از هالند سوال می شود که چطور می توان به پیشنهاد رئال پاسخ منفی داد و او در پاسخ و پس از کمی مکث گفت:« سوال خوبی است. واقعا نمی توان پاسخ رد داد.» 


در این لحظه آلف هالند(پدر ارلینگ هالند) توضیح داد:« ما این سوال را برای خودمان طرح کردیم که کدام تیم واقعا به یک مهاجم شماره 9 نیاز دارد؟ رئال مادرید یا سیتی؟ از نظر ما سیتی واقعا به بازیکنی مثل ارلینگ نیاز داشت ولی نیاز رئال مثل سیتی نبود چون کریم بنزما در بهترین روزهای فوتبالی خودش قرار دارد و کیلیان امباپه را هم می خواستند. نیاز سیتی به یک شماره 9 از نظر ما 10 از 10  بود و نیاز رئال پنج از 10. ارلینگ باید به تیم می رفت که مطمئن باشد در ترکیب ثابت خواهد بود. در رئال بنزما شماره یک است و امباپه هم ممکن بود به این تیم برود. شرایط سیتی کاملا متفاوت با رئال بود.»
برچسب ها: ارلینگ هالند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها