به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۳۵۶۹۷۰

تبعات شکست سنگین در CL؛ سرمربی لایپزیش اخراج شد

گروه ورزشی: باشگاه لایپزیش اعلام کرد که با دومنیکو تدسکو، سرمربی این تیم، قطع همکاری کرده است.
تبعات شکست سنگین در CL؛ سرمربی لایپزیش اخراج شد
لایپزیش شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف شاختار دونتسک رفت و در کمال ناباوری با نتیجه 1-4 برابر این تیم شکست خورد. 
این شکست باعث شد که صبر مدیران این باشگاه به پایان برسد و تصمیمی جدی برای نیمکت این تیم بگیرند تا هرچه زودتر بتوانند شرایط را در فصل جدید کنترل کنند. 
لایپزیش شروع خوبی در رقابت‌های فصل 23-2022 بوندسلیگا هم نداشت و از پنج بازی تنها پنج امتیاز کسب کرده و در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته بود. 

به نظر می‌رسد که پیش‌تر به این مربی هشدار داده شده بود که بازی شب گذشته برابر شاختار آخرین فرصت او برای بهبود شرایط و تغییر روندی است که از ابتدای فصل در این تیم به راه افتاده است. 
باشگاه لایپزیش با انتشار بیانیه‌ای بسیار کوتاه و بدون این‌که اشاره خاصی به موفقیت‌های تدسکو روی نیمکت این تیم داشته باشد، خبر از قطع همکاری با او داد. 
در این بیانیه که در توییتر رسمی این باشگاه نیز مشاهده می‌شود آمده است:« لایپزیش به همکاری با دومنیکو تدسکو پایان داد. آندریاس هینکل و مکس اوروانشکی، مربیان این تیم، هم از این باشگاه جدا شدند. لایپزیش به زودی جانشین تدسکو را معرفی خواهد کرد.»
برچسب ها: فوتبال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها