به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۰ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۳۵۷۷۳۷

خطر بیخ گوش ستاره انگلیس؛ جام جهانی را فراموش کن!

گروه ورزشی: افت ترنت الکساندر آرنولد، ستاره انگلیسی لیورپول، باعث شده که این بازیکن با خطر کنار گذاشته شدن از فهرست تیم ملی روبرو شود.
خطر بیخ گوش ستاره انگلیس؛ جام جهانی را فراموش کن!
الکساندر آرنولد در طول چند سال اخیر همیشه یکی از مهره‌های کلیدی لیورپول و تیم ملی انگلیس بود اما حالا و در آستانه جام جهانی 2022 قطر با افتی فاحش روبرو شده است. 
این اتفاق نگرانی بسیاری از هواداران لیورپول و البته تیم ملی انگلیس را به دنبال داشته است که در طول این مدت همیشه روی درخشش این بازیکن در زمین حساب کرده بودند. 
دنی مورفی در یادداشتی برای روزنامه دیلی میل در این باره نوشت:« درس‌های دفاعی‌ای هست که او باید به خوبی یاد بگیرد و مربیان و هم تیمی‌هایش در لیورپول باید به او کمک کنند. امیدوارم گرت ساوت‌گیت نام او را در فهرست تیم ملی که روز پنجشنبه اعلام خواهد شد گنجانده باشد چون حضور او در تورنمنت‌های فوتبالی ضروری است اما بدون شک این بازیکن باید پیشرفت کند. 

بهترین بازیکنان باید بهترین تصمیم‌ها را در بهترین زمان ممکن بگیرند اما اگر جوردن هندرسون مصدوم باشد، ترنت بدون داشتن تضمین دفاعی در پشت سرش در هنگام حمله با مشکل مواجه می‌شود. او ماه آینده 24 ساله می‌شود و باید تجربه کافی برای سازگار کردن بازی‌اش در این شرایط را داشته باشد. 
بازیکنان اطراف او مانند جو گومز، ویرژیل فن دایک و فابینیو در بازی برابر ناپولی نتوانستند به خوبی از این بازیکن حمایت کنند و او خودش نیز نشان داد که بسیار افت کرده است. 
پست دفاع راست یکی از سخت‌ترین پست‌ها برای انگلیس است چون رقابت کایل واکر، ریس جیمز و کیه‌ران تریپیه را دارد. اما الکساندر آرنولد از ویژگی‌هایی برخوردار است که رقیبانش از آن بی‌بهره هستند اما اگر شرایط به این صورت پیش برود شاید او شانسی برای حضور در جام جهانی نداشته باشد. این بازیکن باید عملکردش را بهبود ببخشد، در غیر این صورت باید جام جهانی را فراموش کند.»
برچسب ها: تیم ملی انگلیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها