به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۳۵۸۲۰۰

رفتن فرزندان مسئولان به خارج اشتباه نیست!

رفتن فرزندان مسئولان به خارج اشتباه نیست!
گروه سیاسی:عباس سلیمی‌نمین، فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به حواشی مهاجرت پسر انسیه خزعلی، معاون زنان ریاست‌جمهوری به کانادا گفت: پسر رئیس شرکت نفت چرا به آمریکا رفته است؟! چه اشکالی دارد نخبه‌ها و نوابغ برای کسب علم به آمریکا بروند؟
به گزارش روزنامه مستقل، او افزود: مگر بد است یک کسی برای کسب علم به کشور دیگری سفر کند؟! نباید این نخبه‌ها و نوابغ را در این بحث‌های عوام‌فریبانه بیاندازیم که چرا باید فرزند فلان مسئول در آمریکا یا هر کشور دیگری حضور داشته باشد؛ اصلا چه اشکالی دارد؟
سلیمی‌نمین عنوان کرد: اگر واقعا یک شورای علمی اعلام کند که واقعا ضرورت نبوده که فلانی به آمریکا سفر کند، آن‌وقت می‌شود در این مورد بحث کرد.
این فعال سیاسی گفت: نباید مسئولان و فرزندانشان را در این بحث‌های عوام‌فریبانه بیاندازیم چون کاملا کار اشتباهی‌ست.


 

۱۴۰۱/۰۶/۲۲ ۱۸:۱۱
دس راه رو برای ما هم باز کنید نمیشه که فقط شما بخورید.نوش جونتون نباشه. (393046)
۱۴۰۱/۰۶/۲۲ ۱۸:۳۱
در دولت آقای روحانی اشتباه بود الان نه دیگه (393050)
۱۴۰۱/۰۶/۲۲ ۱۸:۳۸
خوب فهمیدیم اسلام انقلابی چه تحفه هایی نصیب ما کرده ... (393052)
۱۴۰۱/۰۶/۲۲ ۱۹:۰۰
خوب شد این آقایان دولت را بدست گرفتن چون انتقادهایی که در مورد فرزندان اصلاح طلبان داشتند میگن مشکلی نیست مثلی هست میگن یک بام دوهوا حالا همه برعکس شده (393054)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۶/۲۲ ۱۹:۴۱
خخخخخخخخخخخخ (393056)
۱۴۰۱/۰۶/۲۲ ۲۲:۱۳
خخخخخخخخخخخخخ (393064)
۱۴۰۱/۰۶/۲۳ ۱۱:۱۴
جمع کنید کلاً بساطتون رو بابا برید پی کارتون. مشکلات ما رفتن این و اون به خارج از کشور نیست اینه مگه اونجا چه کار می کنند ظرف میشورند دیگه ضریب هوشی اینا کلاً زیر هشتاده. مشکل ما کار واشتغال جوان است، مشکل ما دلار است که هر روز بالاتر می ره. شما یک کشور مثل امارات، قطر، عربستان و عمان درست کن برای ما گور پدر هرکی که میخواد بره یا نره. (393088)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها