به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۰۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۳۵۸۶۶۰

ادای احترام لیونل مسی به اسطوره تنیس

گروه ورزشی: لیونل مسی، ستاره آرژانتینی و باتجربه پاری سن ژرمن، به تمجید از راجر فدرر پرداخته است.
ادای احترام لیونل مسی به اسطوره تنیس
عصر دیروز دنیای ورزش با خبر تلخی مواجه شد و هواداران تنیس حالا چند روز دیگر مجبورند با یکی از پرافتخارترین و بهترین ستاره های این رشته برای همیشه وداع کنند. راجر فدرر، اسطوره سوئیسی تنیس، دیروز رسما اعلام کرد هفته آینده و بعد از حضور در جام لیور، از دنیای تنیس خداحافظی کرده و بعد از سپری کردن سال هایی پرافتخار و درخشان، دیگر در میادین رسمی حضور پیدا نخواهد کرد. راجر فقددر که در سال های اخیر موفق به کسب 20 گرند اسلم، احتمالا لقب محبوب ترین تنیسور تاریخ از آن خود کرده و طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.
بسیاری از هواداران لیونل مسی را با راجر فدرر مقایسه کرده و این دو اسطوره بزرگ را بهترین ورزش در سال های اخیر می دانند. حالا مهاجم آرژانتینی و باتجربه پاری سن ژرمن متنی در صفجه خود منتشر کرده و با تمجید از راجر فدرر، آرزو کرده او در دنیای بعد از تنیس نیز به موفقیت دست پیدا کند.
لیونل مسی در صفحه خود در مورد خداحافظی راجر فدرر از میادین نوشت: "تو نابغه ای بی نظیر در تاریخ تنیس و یک الگوی واقعی برای هر ورزشکاری در دنیا بودی. با آرزوی بهترین ها در مراحل جدید زندگی برای تو، دلتنگ دیدن حضورت در زمین خواهیم بود و تماشایی بازی های تو باعث می شد ما از این ورزش لذت ببریم."
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها