به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۲۱:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۳۵۹۶۲۸

بهترین سن کاشت ریش در تهران

گروه کسب و کار:
بهترین سن کاشت ریش در تهران
همیشه عمل‌های جراحی زیبایی بین خانم‌ها محبوب بوده، اما  کاشت ریش در تهران در تهران یکی از محبوب‌ترین عمل‌های جراحی هست که بین آقایون از محبوبیت بالایی برخورداره. این عمل جراحی به سادگی به مرد‌ها کمک می‌کنه که میزان تراکم ریش و سیبیل‌های خودشون رو اصلاح کنن.
برای انجام این عمل جراحی، روش‌های متنوعی وجود داره که شما می‌تونین با مراجعه به پزشک بهترین روش‌ رو متناسب با خودتون انتخاب کنین. برخی پزشکان توصیه می‌کنن که این جراحی باید در سن خاصی انجام بشه تا نتیجه به صورت دائمی حاصل بشه.
در ادامه قصد داریم بررسی کنیم که در رابطه با این عمل جراحی چه محدودیت‌هایی از نظر سنی وجود داره و اگه محدودیت‌هایی هست، بهتره که در چه سنی اقدام لازم رو انجام بدیم. اگه قصد دارین در آینده این عمل جراحی رو انجام بدین، در ادامه همراه ما باشین تا با آگاهی لازم بهترین تصمیم رو بگیرین.



مراحل کاشت ریش در تهران
معمولا مراحل اولیه کاشت مو در ناحیه صورت با اولین مراجعه فرد به کلینیک شروع میشه. در اون جلسه پزشک جراح به خوبی ریش و بانک موی مراجعه‌کننده رو بررسی می‌کنه. در معاینات حضوری که صورت می‌گیره مهم‌ترین مسئله اینه که علت ریزش ریش باید شناسایی بشه.

به طور کلی مراحل کاشت این عمل زیبایی به صورت زیر انجام میشه:
•    در قدم اول پزشک مواد بی‌حسی رو به نواحی برداشت و کاشت تزریق می‌کنه. خوشبختانه در این عمل جراحی نیازی به بیهوشی عمومی نیست.
•    برای کاشت ریش هم روش‌های مختلفی وجود داره که در این مرحله پزشک بر اساس روشی که انتخاب کرده و با استفاده از دستگاه‌های مخصوص فولیکول‌های مورد نیاز خودش رو استخراج می‌کنه.
•    پزشک شیار‌ها یا حفره‌های خیلی ظریفی رو روی پوست و قسمت‌هایی که می‌خواد فولیکول‌ها رو قرار بده ایجاد می‌کنه.
•    این مرحله از حساسیت بسیار بالایی برخورداره، یعنی هرچقدر پزشک در این مرحله دقت خودش رو بالا ببره و فولیکول‌ها رو با زاویه‌ای درست روی پوست قرار بده نتیجه عمل جراحی طبیعی‌تر می‌شه.

بررسی عوامل کم پشتی و ریزش موهای ریش
از مهم‌ترین عوامل کم پشتی ریش می‌تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:
•    ژنتیک و وارثت: بسیاری از افراد تحت تاثیر عوامل ژنتیکی به صورت مادرزادی ریش‌های کم پشتی دارن.
•    زخم‌ها: بعضی از زخم‌هایی که رو صورت ایجاد میشه، مانع رویش مجدد مو در ناحیه صورت میشه. به همین دلیل افراد برای جبران به کاشت ریش در تهران رو میارن.
•    سانحه یا حادثه: برخی از اتفاقات مثل آتش‌سوزی و تصادف باعث آسیب‌دیدگی صورت میشه و نواحی که در آن ریش‎‌ها رشد می‌کنن دچار آسیب‌دیدگی میشن.
•    بیماری‌های پوستی: برخی بیماری‌های پوستی از رویش مجدد ریش‌ها جلوگیری می‌کنه.
•    استرس بالا و مشکلات عصبی: استرس بالا و مشکلات عصبی حاد تاثیر خیلی زیادی روی ریزش موهای سر و صورت میذاره. به همین دلیل ممکنه برخی افراد به خاطر استرس و مشکلات روحی شدید در ناحیه صورت دچار ریزش مو بشن.

از چه روش‌هایی برای کاشت ریش در تهران استفاده میشه؟
با توجه به روش‌های جدیدی که در این زمینه ابداع شده، روش‌های مختلفی برای کاشت مو در ناحیه صورت وجود داره. هر کلینیک می‌تونه با توجه به نیاز‌های مراجعه‌کننده‌ها یک نوع روش رو در پیش بگیره و میزان رضایت از نتیجه عمل رو به شدت بالا ببره.
کلینیک کاشت VIP با ارائه جدیدترین روش‌های کاشت می‌تونه انتخاب مناسبی برای انجام این عمل جراحی زیبایی باشه. جالبه بدونین که این روش‌ها در نهایت تاثیر خیلی زیادی روی تعیین قیمت کاشت ریش میذارن و هر کدوم معایب و مزایای مخصوص به خودشون رو دارن.
به طور کلی برای کاشت مو در نواحی صورت می‌تونیم از روش‌ FUT، روش‌ FIT و بقیه روش‌هایی که بر پایه روش FIT هستن استفاده کنیم.
عمده‌ترین تفاوت روش‌های کاشت ریش در تهران در نحوه استخراج فولیکول‌ها و ابزارهایی هست که مورد استفاده قرار می‌گیره.
 


    شیوه استخراج فولیکول‌ها
جراحان برای برداشت فولیکول‌های مورد نیازشون از دو راه می‌تونن اقدام کنن:
•    برداشت فولیکول‌ها به صورت نواری: در روش FUT فولیکول‌ها به صورت نواری و یکجا برداشت می‌شن. درواقع جراح با ایجاد برش‌های نواری شکل پوست رو به همراه موها جدا می‌کنه. این روش از برداشت فولیکول‌ها تهاجمیه و با درد و خونریزی همراه هست.
•    برداشت فولیکول‌ها به صورت واحد: این روش از برداشت فولیکول در اغلب روش‌های کاشت ریش در تهران مورد استفاده قرار می‌گیره. در این روش فولیکول‌ها با استفاده از ابزارهای مخصوص به صورت مجزا از پوست خارج میشه. این روش بدون هیچگونه درد و خونریزی انجام میشه و هیچ بخیه‌ای صورت نمی‌گیره.

   ابزارهای مورد استفاده در مراحل جراحی
بیشترین استفاده از ابزارهای به روز دنیا در مرحله برداشت فولیکول‌ها است. در روش‌هایی که گفتیم می‌تونیم فولیکول‌ها رو به صورت واحدی برداشت می‌کنیم این ابزارها می‌تونن کمک خیلی زیادی به ما بکنن. به طور کلی برداشت فولیکول‌ها می‌تونه به روش دستی یا اتوماتیک انجام بشه. همین مسئله باعث ایجاد تفاوت بین روش‌های کم تهاجمی میشه.
به موارد زیر توجه کنین:
•    در کاشت ریش در تهران به روش FIT جراح برای برداشت فولیکول‌ها از پانچ و انبرک‌های دستی استفاده می‌کنه.
•    در روش SUT جراح برای استخراج فولیکول‌ها از پانچ‌های ماشینی و سیستم ساکشن استفاده می‌کنه.
•    در روش Micro FIT برای برداشت فولیکول‌ها از پانچ‌هایی استفاده میشه که قابلیت تغییر سایز دارن، همچنین سیستم ساکشن نیز مورد استفاده قرار می‌گیره.

  کاندیدای مناسب کاشت ریش در تهران دارای چه ویژگی‌هایی هستن؟
پرپشت بودن ریش و سیبیل تاثیر زیادی روی زیبایی و چهره آقایون داره. هر کسی با هر ویژگی می‌تونه کاندید مناسبی برای این عمل جراحی زیبایی باشه. به طور کلی افرادی که دارای هر یک از شرایط زیر هستن، می‌تونن برای انجام این جراحی زیبایی اقدام کنن:
•    آقایانی که از نظر وضعیت سلامتی در نرمال‌ترین حالت ممکن قرار دارن.
•    افرادی که به صورت مادرزادی دارای ریش کم پشتی هستن.
•    آقایانی که در ناحیه ریش دچار طاسی شدن و یا به صورت ژنتیکی کلا ریش ندارن.
•    افرادی که در سانحه‌های مختلف دچار آسیب دیدگی در ناحیه صورت و ریش‌ها شدن.
•    کسانی که از این روش جراحی انتظارات واقع‌بینانه‌ای دارن و با محدودیت‌ها و عوارض جانبیش به خوبی آشنا هستن.

بهترین سن برای کاشت ریش و سیبیل در تهران
همونطور که می‌دونین ریش و سیبیل آقایون بعد از رسیدن به سن بلوغ رشد می‌کنه. رشد ریش و سیبیل معمولا تا 20 سالگی طول می‌کشه. اگر در این مدت رشد به طور طبیعی پیش نرفت و کافی نبود افراد می‌تونن برای کاشت اقدام کنن.
اگر بخوایم سن مناسبی رو برای کاشت ریش در تهران در نظر بگیریم می‌تونیم بگیم که بهترین سن برای انجام این عمل زیبایی بعد از تموم شدن دوران بلوغ هست که در هر شخص متفاوت هست و افراد باید برای تعیین دقیق سن مناسب به پزشک حاضر در کلینیک کاشت vip مراجعه کنن.
معمولا پزشکان سن 25 سالگی رو در نظر می‌گیرن، چون دوره بلوغ فرد به صورت کامل تموم شده و فرم ریش و سیبیل حالت کلی خودشون رو به دست آوردن. به همین دلیل می‌تونیم بگیم سن مناسب و ایده‌آل برای کاشت مو در ناحیه صورت 25 سالگی هست.

خوشبختانه برای انجام این جراحی سن خیلی ملاک مهمی برای بروز عوارض جانبی نیست و ما هیچگونه محدودیتی از نظر سنی نمی‌تونیم برای انجام این جراحی لحاظ کنیم. اما اگه در سن پایین جراحی کاشت مو در ناحیه صورت انجام بشه، می‌تونه مشکلاتی رو ایجاد کنه.
شایع‌ترین چالشی که افراد باهاش روبرو میشن این هست که معمولا لکه‌های طاسی یا موهای نازک و پراکنده در نواحی از صورت هست که نشون میده پیوند در اون مناطق اتفاق نیفتاده. تنها راه جبران این مسئله این هست که فرد دوباره عمل جراحی کاشت رو انجام بده.
همونطور که گفتیم این روش از جراحی زیبایی شامل هیچ محدودیتی از نظر سنی نمیشه و شما می‌تونین تا سنین بالا و پیری هم برای انجام این عمل اقدام کنین. به شما توصیه می‌کنیم که برای انجام این عمل جراحی زیبایی عجله نکنین و تا سنین 25 سالگی صبر کنین.
 


بهترین کلینیک کاشت ریش و سیبیل
یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث میشه نتیجه جراحی شما رضایت‌بخش باشه کلینیکی هست که به اون برای انجام جراحی مراجعه می‌کنین. کلینیک کاشت VIP با به‌کارگیری بهترین متخصصان در این زمینه بالاترین خدمات رو به شما ارائه می‌دن و رضایت شما رو جلب می‌کنن. از مهم‌ترین ویژگی‌های این کلینیک فوق حرفه‌ای می‌تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:
•    استفاده از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین ابزارهای کاشت مو
•    به‌کار گرفتن جدیدترین روش‌های کاشت، مثل Micro FIT، BHT، SUT، FIT، FUT و .... .
•    دارای تیم پزشکی و کادر درمانی حرفه‌ای و ماهر
•    ارائه ضمانت‌نامه‌های کتبی در زمینه کاشت موی سر و صورت
•    معقول و منطقی بودن قیمت کاشت ریش در تهران در این کلینیک

بررسی مزایای کاشت مو در ناحیه صورت
از مهم‌ترین مزایای کاشت ریش در تهران می‌تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:
•    اگر به پزشکی متخصص مراجعه کنین نتایج کاشت بسیار طبیعی خواهد بود، چون جراح برای تعیین زاویه‌ها بسیار ماهر است و ظاهر ریش بعد از جراحی غیرطبیعی نیست.
•    با داشتن ریش و سیبیل پرپشت اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت.
•    این جراحی با کمترین احساس درد انجام میشه.
•    عوارض جانبی بسیار کم و محدودی داره که با رعایت مراقبت‌های قبل و بعد از عمل تقریبا به صفر می‌رسه.
•    دوران نقاهت کاشت ریش در تهران بسیار کوتاه است.
•    اگه برای جراحی به پزشک ماهری مراجعه کرده باشین و تمام مراقبت‌های لازم رو برای قبل و بعد از عمل انجام داده باشین نتیجه پیوند موهای شما دائمی خواهد بود.

بررسی عوامل تاثیرگذار در تعیین قمیت کاشت ریش در تهران
یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که افراد برای انجام عمل‌های جراحی زیبایی باهاش درگیرن، هزینه‌هاست. این باور عمومی در میان مردم شکل گرفته که هزینه‌های عمل‌های جراحی زیبایی به شدت بالاست! این تصور غلطه چون شما می‌تونین با آگاهی بیشتر و انتخاب درست هزینه‌های معقولی رو برای جراحی بپردازین.

شماره تماس: ۴۴۱۵۸۰۱۱-021
مشاوره مجازی و رایگان: ۰۹۱۲۰۹۹۸۷۱۵
آدرس: ستاری جنوب، بلوار فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی، ساختمان پزشکان رامیار، طبقه چهارم


در ادامه مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت کاشت ریش در تهران رو بررسی می‌کنیم:
•    میزان طاسی در ناحیه صورت: هرچقدر نواحی طاسی در صورت بیشتر باشه، هزینه‌ای که برای کاشت باید بپردازین بالاتر میره.

•    روش مورد استفاده: اگر برای کاشت مو در ناحیه صورت از جدیدترین روش‌ها استفاده کنین، باید هزینه‌های بیشتری رو پرداخت کنین.

•    میزان تخصص و مهارت پزشک: معمولا پزشک‌هایی که از تخصص بالایی برخوردار هستن و توانایی استفاده از به‌روزترین ابزارهای دنیا رو دارن، دستمزد‌های بیشتری رو برای انجام جراحی دریافت می‌کنن.

•    محل انجام جراحی: اگر عمل جراحی خود را در کلینیکی مجهز و حرفه‌ای انجام بدین طبیعتا باید هزینه بیشتری رو پرداخت کنین.

•    تعداد گرافت‌های برداشت شده: اگه نواحی که در صورت دچار طاسی شدن زیاد باشه، پزشک برای پر کردن این نواحی به تعداد گرافت‌های زیادی نیاز داره. برای برداشت گرافت‌های زیاد پزشک باید وقت و انرژی مضاعفی رو صرف کنه به همین دلیل برداشت گرافت‌های تعداد بالا قیمت کاشت ریش در تهران رو افزایش میده.
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها