به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : ۳۶۰۶۳۴

درخواست کامبیز دیرباز از بازیکنان تیم‌ ملی

گروه فرهنگی: کامبیز دیرباز، بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار یک استوری در اینستاگرام از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران خواست تا به اعتراض سردار آزمون بپیوندند و از خط خوردن نترسند و «در دل مردم ثبت شوند».
درخواست کامبیز دیرباز از بازیکنان تیم‌ ملی
او نوشت: «بذارید جای شما تیم منتخب نیروهای مسلح رو بفرستن.»
درخواست کامبیز دیرباز از بازیکنان تیم‌ ملی

۱۴۰۱/۰۷/۰۵ ۱۶:۵۷
جوگیر (397318)
۱۴۰۱/۰۷/۰۵ ۱۷:۴۸
یعنی دکتر زیباکلام غرب زده شرف داره به این سلبریتی های بیسواد .حداقل دکترای علوم سیاسی داره با تالیفات متعدد . کلاس کار اعتراضات را با دنباله روی از بیسوادها پایین نیاورید (397357)
۱۴۰۱/۰۷/۰۵ ۲۰:۴۷
موافقم (397408)
۱۴۰۱/۰۷/۰۵ ۲۲:۱۹
دمت گرم (397432)
۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ۰۰:۳۸
خب سلبریتی رو هم رو هم بفرستید تو خلیج عدن برای مبارزه با دزد های دریایی (397514)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ۱۲:۳۸
بعضی از مردم که زیاد هم نیستن .یا وضع مالی خوبی دارن یا دست در جیب بیت المال دارن و گوششان نمی‌شنود. ۹۰ درصد یا بالاتر از ملت به دین اسلام و حجاب اعتقاد دارن . ملت از وضعیت اقتصادی . معیشت .و تبعیض و اختلاس خسته و بی اعتماد شدن ...چطور میشه پدر خانواده ای با کارگری و اضافه کاری ۸ میلیون ماهانه درآمد داشته باشه .و با این پول خرج زندگی و مدرسه .اجاره خانه . هزینه پزشکی و دندان پزشکی و..... و درآخر بنظرتون چیزی میمونه که پس انداز کنه که بتونه سال آینده پول پیش خانه را دو یا چند برابر کنه ؟؟؟؟ (397635)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ۱۴:۴۰
منم موافقم نه حالا بلکه برای همیشه این فوتبال کثیف تعطیل بشه . چرا پول مملکت خرج اینها بشه . از این فوتبال چی گیر مردم میاد . (397670)
۱۴۰۱/۰۷/۰۷ ۱۱:۰۶
کاری به اغتشاشات ندارم ولی به احمدی نژاد و سایت بهار بگید که سر نخواستن تون دعوا ست حتی فائزه هاشمی پیشنها همکاری شما رو قبول نکرد پس الکی شلوغش نکنید همه می دونند که احمدی نژاد ثبات شخصیتی نداره (397781)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۹ ۲۰:۵۷
این به اصطلاح هنرمندهای خائن و ازخدا بی خبر البته نه همشون و بعضی بازیکن های فاسد اگر نبودند چه عالی میشد،این عده جوری به مردم و کشور ضربه میزنند که هزار تا آمریکا و اسراییل هم توان انجامش رو ندارند،امیدوارم خدا هدایتشون کنه در غیر اینصورت امیدوارم شرشون کم بشه (398413)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها