به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۳۶۰۷۸۴

رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس

رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
گروه اقتصادی: شاخص کل بورس در سومین روز کاری این هفته امروز هم روند افزایشی خود را حفظ کرد و نسبت به دو روز گذشته(دوشنبه)، با رشد ۱۲ هزار واحدی به کار خود پایان داد.به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز (چهارشنبه)، با ۱۲ هزار و ۱۱۵ واحد افزایش به یک میلیون و ۳۴۶ هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با رشد ۴۴۶۶ واحدی، رقم ۳۹۲ هزار و ۴۹۸ واحد را ثبت کرد.
 
در این بازار ۲۵۶ هزار معامله انجام شد که ۲۷ هزار و ۱۸۷ میلیارد ریال ارزش داشت.اکثر صنایع تاثیر گذار روی شاخص بورس روند رو به رشدی را تجربه کردند در این میان پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی نوری، پالایش نفت تهران، ایران خودرو، پالایش نفت بندرعباس و ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۷۸ واحدی همراه شد و روی رقم ۱۸ هزار و ۳۶۲ واحد ایستاد.در این بازار ۱۳۹ هزار معامله به ارزش ۶۴ هزار و ۳۷۶ میلیون ریال انجام شد.پتروشیمی مارون، پلیمر آریا ساسول، پالایش نفت لاوان، پالایش نفت شیراز، فرابورس ایران، بانک دی و تولید نیروی برق دماوند نیز نمادهای تاثیرگذار در این بازار بودند که روند رو به رشدی داشتند و بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.
برچسب ها: بورس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها