به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۳۶۰۷۸۵

افزایش دمای تهران تا پایان هفته

افزایش دمای تهران تا پایان هفته
گروه جامعه: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان آسمانی صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید همراه با خیزش گرد وخاک و افزایش نسبی دما تا پایان هفته پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران برای امروز و فردا(۶ و ۷ مهرماه) آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد و در برخی مناطق همراه با غبار صبحگاهی و در ارتفاعات گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

روزهای جمعه و شنبه ( ۸ و ۹ مهرماه) به‌ویژه در غرب و نیمه‌جنوبی استان دربعضی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد همراه با خیزش موقتی گردوخاک و کاهش نسبی کیفیت هوا و دید افقی، مورد انتظار است.
از بعدازظهر شنبه (۹ مهرماه)  در ساعات بعد از ظهر در نیمه‌شمالی استان به‌ویژه ارتفاعات استان افزایش ابر گاهی همراه با رگبار پراکنده باران و احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا پایان هفته جاری افزایش نسبی دما و در روز شنبه کاهش دما بین ۳ تا ۴ درجه سانتیگراد خواهیم داشت.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران،ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.آسمان تهران فردا ( ۷ مهرماه) صاف وغبارصبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۸ مهرماه) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
برچسب ها: هواشناسی تهران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها