به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۳۶۱۴۷۸

بهترین روغن موتور xu7p

گروه کسب و کار: با گذشت زمان و بزرگتر شدن شهر ها روز به روز نیاز مردم به استفاده از خودرو افزایش میابد علاوه بر مردم در انواع صنایع و کارخانه جات نیز از خودرو ها برای کاربرد های مختلف استفاده می کنند.
بهترین روغن موتور xu7p
وسایلی که معمولا استفاده می شوند در معرض خوردگی و فرسایش هستند و خودرو نیز از این قانون پیروی می کند ، به همین دلیل برای این که بتوان از آن ها در مدت طولانی استفاده کرد باید به صورت مداوم رسیدگی کرد تا آسیب نبینند
با توجه به پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت صنعت خودرو در جهان و کشور عزیزمان ایران، کارشناسانی که در این زمینه فعالیت می کنند، در حال بررسی ابعاد خودرو از تمامی جنبه ها جهت ارتقای سطح کیفیت آن بوده اند.
 قطعات خودرو هر روز که می گذرد تغییر می کند  وپیشرفت های زیادی را به خود می بیند  و برای این کار و مراقبت از خودرو ها روز به روز یکی از محصولات جدیدی که ژاپن برای نگهداری خودروها تولید و روانه بازار می کند روغن موتور است.

چرا باید از روغن موتور استفاده کنیم؟
روغن موتور یکی از اجزای مهم خودرو است. اگر طبق برنامه و طی زمان های خاص از آن استفاده نشود می تواند ضرر هایی را به همراه داشته باشد و فرد را دچار هزینه های زیادی کند.
همه ما می دانیم که قلب چه قدر برای انسان مهم است و یک عنصر حیاتی برای ادامه زندگی انسان به حساب می آید. دقیقا روغن موتور هم دقیقا همین نقش را برای خودرو بازی میکند. موتور که قلب تپنده خودرو به حساب می آید برای سالم بودن و پیوسته کار کردن آن نیاز به روغن موتور است.
به همین دلیل است که وجود روغن موتور برای خودرو کاملا حیاتی بوده و هست.
روغن موتور محصولی است که به دلیل دارا بودن بسیاری از ویژگی ها مانند چگالی معین، ترکیب مواد اولیه، غلظت، ویسکوزیته معین، نسبیت با موتور و نوع موتور و... به دلیل وجود بسیار مختلف و متعدد انواع خودور ها از تعداد و انواع مختلف روغن موتور ها برخوردار است.
این نکته را بهتر است بدانید که بین ماشین و مدل های آن هیچ فرقی وجود ندارد و هر نوع خودرویی برای عمر طولانی و سالم ماندن لازم است از روغن موتور مخصوص خود در طول سال استفاده کند تا از هزینه های اضافی هم کاسته شود.
عدم استفاده از روغن موتور مرغوب و مناسب سبب آسیب دیدن موتور شده که به مرور زمان باعث خراب شدن موتور می شود که هزینه های زیادی را در بر دارد.
مشتعل کردن سوخت خودرو سیلندرهای موتور  برای تولید جریان مستقیم و بدون وقفه انرژی از کار های اصلی موتور به حساب می آید که اگر این فرایند انجام نشود خودرو به حرکت نمی افتد.
با ذکر دلایلی که گفته شد تا کنون به اهمیت و نقش موتور در خودرو پی برده اید. برای حفظ کیفیت و افزایش طول عمر خودرو حتما باید تک تک نکات را راعایت کرد و از روغن موتور مرغوب استفاده کرد تا سبب آسیب رسیدن به موتور نشود.

چگونه بهترین روغن موتور را برای خودرو انتخاب کنیم؟
اکنون این سوال می تواند ذهن را درگیر کند که روغن موتور های زیادی با ویژگی های مختلفی در بازار وجود دارد. کدام یک مناسب موتور خودروی من است
قبل از همه موارد شما باید اطلاعاتی درباره روغن موتور، نوع آن و اعداد نشوته شده روی قوطی اطلاع داشته باشید، اگر با دانش و اطلاعات کم و ناکافی یک روغن موتور خریداری کنید، خسارات زیادی وارد می کند که هزینه های زیادی را در پی آن در بر دارد.

بهترین روغن موتور برای خودرو

بهترین روغن موتور برای خودرو
وقتی خودرو را خریداری می کنید یک دفترچه راهنما هم همراه آن به خریدار داده می شود که به صورت تخصصی به بررسی خودرو پرداخته است واطلاعات کافی و مورد نیاز را با مطالعه آن دفترچه می توانید به دست بیا وید
شما می توانید با مقایسه خواصی مانند ویسکوزیته روغن موتورهای مختلف بر اساس زمانی از سال که می خواهید روغن موتور را تعویض کنید، بهترین روغن موتور را انتخاب کنید.
دو عدد روی قوطی روغن موتور به دلیل خواص خاصی که دارد نوشته می شوند و این دو عدد ها نشان دهنده میزان غلیظ بودن آن ها در فصول مختلف سال مانند رقیق تر شدن روغن موتور در فصول گرم و غلیظ تر شدن روغن موتور در فصول سرد و میزان غلظت و رقت آن ها در هر یک از فصل ها است.
اگر میخواهید در فصول گرم سال روغن موتور خود را عوض کنید و روغن موتوری تهیه کنید که مناسب تابستان باشد، بزرگ تر بودن عدد دوم یا عدد بعد از حرف W نشان دهنده این است که این روغن موتور چه قدر در تابستان با موتور شما سازگار است.
یا اگر میخواهید در فصول سرد سال روغن موتور خود را عوض کنید و روغن موتوری تهیه کنید که مناسب پاییز و زمستان باشد، کوچک تر بودن عدد اول یا عدد قبل از حرف W نشان دهنده این است که این روغن موتور چه قدر در فصل سرد با موتور شما سازگار است و بازدهی خوبی دارد.

بهترین روغن موتور برای پژو xu7p  کدام است؟

بهترین روغن موتور برای پژو xu7p  کدام است؟
پیش تر هم به این مورد اشاره کردیم که هر روغن موتوری با هر ماشین و موتور سازگار نیست و حتما باید روغن متناسب با خودروی خود را خریداری کنید که برای این امر هم می توانید دفترچه راهنمای همراه خودرو و روغن موتور را مطالعه کنید اما ما هم طبق بررسی هایی که انجام دایدم روغن موتور مناس برای پژو xu7p  را برای شما معرفی می کنیم.
پژو xu7p روغن موتور مخصوص خود را دارد که باید بگویم که به طور کلی موتور های پژو 405  با روغن موتور های  20W-50یا 10W-40  سازگار است وبهترین کیفیت را ارائه میدهد.

کلام آخر
در مطالب بالا به همراه یزدان اویل به بررسی تخصصی روغن موترو نحوه فهمیدن نوع آن و مناسب بودن یا نبودن برای موتور خودرو پرداختیم و به این سوال پاسخ دادیم که چه نوع روغن موتوری برای خودرو پژو xu7p مناسب است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها