به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۳۶۱۸۲۸

رافائل بنیتز در یکقدمی نیمکت ناتینگهام فارست

رافائل بنیتز در یکقدمی نیمکت ناتینگهام فارست
گروه ورزشی: رافائل بنیتز در نزدیکی نیمکت ناتینگهام فارست قرار دارد در حالی که ناکامی‌های اخیر استیو کوپر را به لبه پرتگاه می‌برد.به گزارش ایلنا، استیو کوپر پس از 23 سال غیبت در لیگ برتر هدایت ناتینگهام فارست را برعهده دارد اما شکست مقابل لسترسیتی در دربی آینده او را به خطر انداخت.

ناتینگهام فارست رافائل بنیتز را به‌عنوان جانشین بالقوه استیو کوپر در نظر می‌گیرد. کوپر پس از شکست 4-0 مقابل لسترسیتی، تیمش را در رده آخر لیگ برتر قرار داد، اکنون می‌جنگد تا شغلش را حفظ کند.آینده کوپر پس از پنج شکست متوالی در شک و تردید است. این انتظار وجود دارد که این سرمربی 42 ساله به زودی اخراج شود، اگرچه او مربی‌تی است که برای اولین بار در 23 سال گذشته فارست را به لیگ برتر هدایت کرد.

فارست پس از صعود، سرمایه گذاری زیادی کرد و بیش از 150 میلیون پوند را برای خرید 23 بازیکن در طول یک تابستان طوفانی هزینه کرد. کوپر که در سپتامبر 2021 منصوب شد، زمانی که این باشگاه در رده آخر چمپیونشیپ قرار داشت، ادغام این همه بازیکن را به طور قابل درک دشوار می‌دانست.مشخص شدت که مالک فارست، اوانجلوس ماریناکیس، علاقه مند به انتصاب بنیتز است.  سرمربی سابق لیورپول، نیوکاسل و رئال مادرید از زمانی که در ژانویه از اورتون اخراج شد، بیکار بوده است. او گفته است که دوست دارد دوباره در لیگ برتر کار کند.شان دایچ یکی دیگر از گزینه‌های بالقوه ناتینگهام فارست است. دایچ از ماه آوریل که توسط برنلی اخراج شد، بیکار بوده است. او تجربه زیادی از حفظ یک تیم پرتلاش در لیگ برتر دارد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها