به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۳۶۱۸۴۱
فقط بینی بزرگ و ساعت طلایی روی دستش را دیدم

داستان جالب آشنایی زلاتان و همسرش

گروه ورزشی: همسر زلاتان ابراهیموویچ یکی از مهم ترین دلایل موفقیت او بوده است.
داستان جالب آشنایی زلاتان و همسرش
زلاتان ابراهیموویچ بزرگ، حتی می‌توانیم او را تمام نشدنی بنامیم، این دوشنبه تولد 41 سالگی خود را جشن می گیرد. او همچنان در فوتبال بسیار فعال است، به خداحافظی فکر نمی کند، اگرچه او از آسیب دیدگی زانو رنج می برد که مجبور شد تابستان امسال تحت عمل جراحی قرار گیرد. اما شکی نداریم که او باز خواهد گشت و در دوران درخشان خود یک گل دیگر به ثمر خواهد رساند. او میل و انگیزه زیادی برای رسیدن به چیزهای جدید نشان می دهد.  
خیلی‌ها گل های بزرگ او را که چه در میلان و چه در پی‌اس‌جی، بارسلونا، اینتر به ثمر رساند، به یاد دارند؛ هر جا که بازی می کرد بخشی از جادوی فوتبالش را به ارمغان می‌آورد. اما در حوزه زندگی خصوصی کم تر در مورد زلاتان صحبت شده است.
زلاتان ابراهیموویچ و همسرش که 11 سال از او بزرگتر است
همسر زلاتان یک زن سوئدی به نام هلنا سگر است. حاصل این زندگی مشترک دو پسر به نام های ماکسیمیلیان و وینسنت بوده است. این کارآفرین برجسته نمونه زنده این جمله است که پشت هر مرد موفقی همیشه یک زن موفق است. سگر دوست ندارد خود را در معرض عموم قرار دهد، او عکس ها و فیلم های مجلل و شیک منتشر نمی کند، همانطور که همسران بسیاری از بازیکنان مشهور فوتبال می دانند نباید این کار را انجام دهند.
هلنا درباره آشنایی با زلاتان ابراهیموویچ می‌گوید: "زمانی که زلاتان را دیدم، او 21 ساله بود و من 32 ساله، من کار و ثروت داشتم و نیازی به یک بازیکن فوتبال نداشتم که به واسطه او به این ها برسم. اولین باری که دیدمش با فراری‌اش به مرسدس من زد. فقط بینی بزرگش را دیدم و یک ساعت طلایی روی دستش. حالم بد بود و سرش داد زدم. من فکر می کنم او این رفتار من را دوست داشت."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها