به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۳۶۲۲۳۶

قیمت سکه در میانه مهر ماه چقدر شد؟

قیمت سکه در میانه مهر ماه چقدر شد؟
گروه اقتصادی:روز گذشته هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز، ۱۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان تعیین شد.به گزارش ایبنا، محمد کشتی آرای کارشناس بازار طلا و سکه به افزایش نرخ طلای جهانی تحت تاثیر تحولات سیاسی جهانی اظهار داشت: هر اونس طلا در یک هفته اخیر با ۵۴ دلار افزایش به ۱۷۱۶ دلار رسیده است. همچنین بهای هر اونس نقره، ۲۰ دلار و ۶۵ است.

به گفته کشتی آرای در معاملات روز ذگذشته (۱۴ مهرماه) هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، ۱۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان تعیین شد.وی افزود: نیم سکه به قیمت ۸ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه نیز به رقم ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز به قیمت ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

همچنین قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز به ۶ میلیون و ۱۰ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار به عنوان مبنای معاملات طلا، به یک میلیون و ۳۸۷ هزار تومان رسید.بر این اساس هر گرم طلای ۲۰ عیار نیز یک میلیون و ۵۴۱ هزار تومان تعیین شد. هر گرم طلای ۲۱ عیار، یک میلیون و ۶۱۸ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۲ عیار نیز یک میلیون و ۶۹۵ هزار تومان قیمت گذاری شد. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز به یک میلیون و ۸۴۹ هزار تومان رسید.وی در پایان گفت: با توجه به تعادل عرضه و تقاضا در بازار، حباب سکه به محدوده یک میلیون و ۵۰۰ هزار رسید.
برچسب ها: سکه و طلا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها