به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۳۶۲۲۵۵

عبادی‌پور در لیگی با ۱۵.۴ میلیون هوادار

عبادی‌پور در لیگی با ۱۵.۴ میلیون هوادار
گروه ورزشی: لیگ والیبال ایتالیا با رشد چشمگیر مخاطب، توانسته ۱۵.۴ میلیون هوادار را جذب خود کند.به گزارش ایسنا، طبق تحقیقات صورت گرفته توسط StageUp و Ipsos، لیگ والیبال ایتالیا مرسوم به سوپرلیگا تماشاگران زیادی را به سمت خود کشانده است. در پایان فصل ۲۰۲۱/۲۲، تعداد علاقه‌مندان به سوپرلیگا ایتالیا، ۱۵ میلیون و ۴۱۹ هزار نفر بوده است. این عدد نشان دهنده افزایش ۸.۸ درصدی نسبت به نوامبر ۲۰۲۱ و حتی ۳.۷ میلیون نفری نسبت به می ۲۰۲۰ است.
 
علاقه‌مندی بیش از ۱۵ میلیون هوادار به سوپرلیگا، بالاترین رقمی است که این مسابقات در ۲۰ سال گذشته به آن دست یافته است؛ رقمی که در مقایسه با علاقه مندان به فوتبال در سری آ  در همان نظرسنجی ماه می ۲۰۲۲، ۲۸ میلیون نفر بوده است.

از این بین، مردان با ۵۴ درصد و زنان با ۴۶ درصد مخاطب این لیگ والیبال بوده‌اند. طرفدارانی که مسابقات قهرمانی را به طور منظم یا نسبتا منظم دنبال می‌کنند، ۳۲ درصد از کل دنبال کنندگان را تشکیل می‌دهند. 
به گزارش ایسنا، لیگ والیبال ایتالیا یکی از با کیفیت‌ترین لیگ‌ها در سطح جهان است. میلادعبادی‌پور کاپیتان والیبال ایران که برای تیم میلانو بازی می کند در سال جاری تصمیم گرفت که از لیگ لهستان جدا شود و به تیم ایتالیایی بپیوندد.
برچسب ها: میلاد عبادی پور
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها