به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۳۶۴۲۰۸

پاسخ علی دایی به حواشیِ جانباختن اسرا پناهی

پاسخ علی دایی به حواشیِ جانباختن اسرا پناهی
گروه ورزشی: انتشار یک پست از علی دایی در اینستاگرام درباره فوت «اسرا پناهی»، دختر دانش‌آموز اردبیلی واکنش تند برخی مسئولان استان و خبرگزاری‌های دولتی را در پی داشت. حالا علی دایی با انتشار متنی در اینستاگرام خود به حواشی اخیر پاسخ داده است.
علی دایی، پیشکسوت فوتبال ایران نوشت:
درود به مردم شریف ایران
* با توجه به جوسازی های اخیر صدا و سیما، برخی خبرگزاری ها و مجلس لازم دانستم مطلبی را با شما عزیزان در میان بگذارم. آقای سید کاظم موسوی نماینده اردبیل در مجلس ،سوالی برایم پیش آمده است که امیدوارم جوابش را از شما بگیرم، در کدامین ورزشگاهی که شما ساخته اید من به اینجا رسیده و دیده شده ام که باید پاسخگوی شما باشم و اما صحبت از امنیت گردید که تأمین امنیت وظیفه هر دولتی می باشد.
* و با توجه به صحبت های عموی اسرا پناهی در صدا و سیما که عامل مرگ را بیماری مادرزادی و نارسایی قلب عنوان می نماید (اینجانب قبول ندارم که در بیمارستان فاطمی اردبیل اتفاق افتاده است پس خودکشی دختر نازنین شهرم صحت ندارد و شما راست نمی گویید.
* آقای موسوی شما نماینده مردم اردبیل در مجلس هستید یا سخنگوی دولت؟ اگر از مشکلات و کمبودهای شهر و مردم اردبیل خبر داشتید، چرا خاموش بودید و خاموش مانده اید؟ چرا در مجلس و دولت صدای مردم شهرتان نبودید که اگر بودید کار به اینجا ختم نمی شد.
* در پاسخ به اخبار منتصب به اینجانب در صدا و سیما و برخی از خبرگزاری ها لازم به ذکر می دانم اطلاعات من از زادگاهم اردبیل کامل می باشد و اگر به صحت مسئله ای نرسم هیچگاه اظهار نظر نمی کنم از این پس به یک اجماع برسید بعد آن خبر را منتشر نمایید تاریخ ثابت کرده، می کند و خواهد کرد چه کسانی دروغگو هستند من خودم را اسطوره نمی دانم و بارها گفته ام من از جنس همین مردمم.
مرجع : برترین‌ها
برچسب ها: علی دایی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها