به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۰:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۳ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۳۶۵۶۰۸

روزهای تلخ پل پوگبا: به فکر خداحافظی از فوتبال!

روزهای تلخ پل پوگبا: به فکر خداحافظی از فوتبال!
گروه ورزشی: پل پوگبا، ملی پوش باتجربه و فرانسوی، در ماه های اخیر روزهای عجیب و بسیار تلخی را سپری کرده است. این بازیکن در ماه مارچ و هنگام بازگشت به فرانسه، با تهدیدات یک باند سازمان یافته برای اخاذی روبرو شده و مشکلات فراوانی را تجربه کرد. پل پوگبا بعدها به بازرسان اعلام کرده که این گروه او را به آپارتمانی کشانده و این بازیکن را متهم کرده اند که از زمان تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ در فوتبال، به دوستانش کمک مالی نکرده و آنها را فراموش کرده است.

گفته می شود که اعضای این باند از دوستان دوران کودکی پل پوگبا بوده و ظاهرا 13 میلیون یورو از او خواسته و 300 هزار یورو و یک کارت اعتباری نیز سرقت کرده اند. حالا بوباکار کامارا، یکی از نزدیکترین دوستان پوگبا مدعی شده او در روزهای بعد از این حادثه به شدت شوکه بوده و حتی قصد داشته خودش را از انظار عمومی قایم کرده و از دنیای فوتبال خداحافظی کند.
بر اساس ادعای کامارا، پوگبا برای امنیت خانواده اش ترسیده و به هیچ کس اعتماد نداشته است. البته در حال حاضر پل پوگبا در پی تهدید و تلاش‌های اخاذی در پرونده‌ای که برادرش ماتیاس نیز در فرانسه بازداشت شده، تحت حفاظت پلیس تورین بوده و به نظر شرایط او از نظر روحی بهتر شده است. پل پوگبا در اوایل فصل تابستان و در روزهای ابتدایی بازگشت به یوونتوس دچار مصدومیت شدیدی شده و هنوز فرصت بازگشت به میادین را پیدا نکرده است.
برچسب ها: پل پوگبا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها