به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۰:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۳ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب : ۳۶۵۶۱۲

پیام زیدان برای هوادارانش: به‌زودی بازخواهم گشت!

پیام زیدان برای هوادارانش: به‌زودی بازخواهم گشت!
گروه ورزشی: زیدان یکی از موفق‌ترین مربیان رئال مادرید در سال‌های اخیر بوده که عملکرد فوق‌العاده‌ای روی نیمکت این تیم داشته است. 
او در اولین دوره حضورش به عنوان سرمربی این تیم جانشین رافا بنیتس شد و رکورد خارق‌العاده سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان با پیروزی برابر اتلتیکو مادرید، یوونتوس و لیورپول در سال‌های 2016، 2017 و 2018 را به ثبت رساند. 
او همچنین پس از بازگشتش به این باشگاه نیز توانست بار دیگر با این تیم در رقابت‌های لالیگا قهرمان شود و پس از آن در سال 2021 از هدایت رئال کناره‌گیری کرد. 
در طول این مدت بارها نام او در کنار نام باشگاه‌های بزرگی چون منچستریونایتد و یوونتوس به گوش رسیده است اما این مربی فرانسوی که سابقه بازی در تورین را هم در کارنامه دارد همچنان ترجیح داده است که دور از فوتبال باشد.

هرچند، حالا به نظر می‌رسد که شرایط تغییر کرده است و او قصد بازگشت دارد. زیدان در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازگشتش به دنیای فوتبال به RMC Sport گفت:« من خیلی زود باز خواهم گشت. صبر کنید، کمی دیگر صبر کنید. خیلی زود، خیلی زود برمی‌گردم. من دیگر فاصله‌ای با حضور در دنیای مربیگری ندارم.»
بسیاری از رسانه‌ها پیش از این گفته بودند که زیدان قصد دارد با قبول هدایت تیم ملی فرانسه به دنیای مربیگری برگردد و حالا هم منتظر است تا پس از جام جهانی جانشین دیدیه دشان روی نیمکت این تیم شود. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها