به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۰۱:۲۰
 
۴۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۰۸ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۳۶۵۶۳

نامه مادر مسافر ایرانی هواپیمای مالزی



فلاحتکار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۸ ۰۹:۵۹
خداوندبه شمامادرمهربون صبردهد (214206)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۸ ۱۴:۳۸
خداوند بهش صبر بده. اما نمیدونم چرا خودش نیومد ایران بچه شو ببینه. خودش که واسه اومدن مشکلی نداشت که. دولت آلمان به پسرش ویزا نمیداد اما خودش که مادر بود میتونست بیاد کشورش چند مدتی را با پسرش باشه. (214224)
روح ا...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۸ ۱۰:۵۹
متآسفم و برای این مادر از خدا صبر طلب می کنم. ای کاش می شد تو کشور خودمون هم شاد باشیم و نیازی به مهاجرت و منت دیگران کشیدن رو نداشته باشیم. (214210)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۸ ۱۴:۱۴
چرا بی انصافی میکنید تو کشور خودمون هم حیلی هم شاد هستند وهم شاد زندگی میکنن (214221)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۸ ۱۱:۳۴
خدا رحمتش کنه روحش شاد من واقعا براش ناراحت شدم حیف که به آرزوش نرسید (214212)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۸ ۱۱:۵۱
خداوند به مادر و خانواده اش صبر بده (214215)
مادر ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۸ ۱۳:۲۷
مادر عزیز. بی نهایت متاثر شدم. برای پویا عزیز هم از صمیم قلب دعا کردم. امیدوارم شما هم سربلند و سلامت باشید. اما باور بفرمایید براده ی آهن و فولاد را در آن کشوری ریختند که به پویا جان ویزا ورود نداد تا متاسفانه پویا در اقدامی نادرست و حتما" با راهنمایی اشتباه شما ده هزار دلار داد و پاسپورت سرقتی خرید. (بنا به گزارش وزارت کشور مالزی) و شد آنچه که نبایستی میشد. به عنوان یک مادر، اگر فرزندم را به آفریقا ببرند تا آنجا پابرهنه هم می روم تا فرزندم را ببینم. اما شما چرا برای چند روزی نیامدین واسه دینش (214219)
داک
Romania
۱۳۹۳/۰۱/۰۸ ۲۱:۲۲
این آقا پویا نرفته که مادرش ببینتش بعد برگرده بیاد بلکه داشته میرفته که برای همیشه اونجا زندگی کنه (کنار مادرش در آلمان)پس دیگه نیازی نبوده مادرش بلند شه بیاد اینجا (214231)
علی محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۸ ۱۳:۴۲
با سلام و عرض تسلیت به مادر گرامی مرحوم پوریا و تقدیر و تائید به نگرش واقع بینانه این مادر بزرگوار درخصوص پذیرش مرگ جگر گوشه اشان ، ایکاش مسئولین هم این نامه را بخوانند و ملاحظه کنند که یک مادر بخاطر یک هفته شاد بودن فرزندش ، که در اثر خروج از ایران رخ داده است ، حاظر است این غم بزرگ را تحمل نماید. بجز این مادر گرامی به چه کسانی دیگر باید تسلیت گفت؟ (214220)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۸ ۲۰:۳۴
علی محمد اقا! نکنه می خوای بگی مملکت بدهکاره به این مادر گرامی. خوب خودش میومد ایران چند صباحی را پیش پسرش میموند. خودش به عنوان یه ایرانی که واسه اومدن مشکلی نداشت. اصلاً در کدوم فرهنگی حتی غربیش مادر میره اون سر دنیا و وقتی میبینه جگر گوشه اش نمیتونه بیاد از جاش تکون نمیخوره و فقط میگه هر جوری هست خودتو برسون؟ عاطفه مادری حتی در حیوانات حکم میکنه که این مادر هست که باید هر طور شده خودشو به فرزندش برسونه. (214228)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۸ ۱۴:۳۵
این مادر مهربان از همان اول به دیدن داغ بچش فکر می کرده و اون رو تصور می کرده. البته نمی خاسته این اتفاق بیفته ولی به هر حال به اون فکر می کرده. می بینید که افکار ما چقدر قدرتمند هستند.
هیچ گاه فکر بد نکنید اجازه بدید اتفاقات بد بیفتند و بعد در موردشون تصمیم گیری کنید. هیچ وقت عزاداری را در فکرتون تمرین نکنید. (214222)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۸ ۱۸:۲۷
بچه شو به کشتن داده خجالت نمی کشه، و چه استدلال مسخره ای که چون یه هفته خوشحال بوده ارزش داشته کشته بشه ؟ یعنی تو ایران کسی نمی خنده یا شاد نیست؟ ایرانیها یعنی بیشتر ما یاد نگرفتیم که بگوییم کارمان اشتباه بوده و اگه میدانستیم اینگونه میشود اینکار را نمی کردیم ا البته او هنوز داغ است و به عمق فاجعه پی نبرده. ا (214226)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۸ ۲۰:۳۶
و همه تقصیر ها را داره میزاره گردن مملکت و این و اون. حیوانات هم با بچه شون اینکارو نمیکنند که این مادر کرد. رفت آلمان به بچه اش گفت به هر جون کندنی هست خودتو برسون و این هم شد نتیجه اش. دلم برای مرحوم پویا می سوزه که قربانی اشتباه مادرش شد. (214230)