به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۵ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : ۳۶۵۹۶۸

انگاپت و هم‌تیمی ها رسما وارد بحران شدند

انگاپت و هم‌تیمی ها رسما وارد بحران شدند
گروه ورزشی: فصل جدید مسابقات لیگ والیبال ایتالیا از چند هفته پیش آغاز شده است. پرستاره‌ترین لیگ والیبال دنیا که از نظر کیفی نیز در بالاترین سطح ممکن در بین تمام لیگ‌ها قرار دارد و قطعا هواداران والیبال بعد از رقابت‌های ملی، بیشترین علاقه را به مشاهده و دنبال کردن این لیگ جذاب نشان می دهند.
پیش از شروع رقابت های والیبال سری‌آ از مودنا به عنوان یکی از اصلی ترین شانس‌های کسب عنوان قهرمانی نام برده می‌شد اما این تیم در این فصل عملکرد کاملاً ناامید کننده ای داشته است. تیمی که از ستاره هایی نظیر اروین انگاپت و برونو رزنده در ترکیب خود بهره می برد اما تا به اینجای فصل تنها یک برد کسب کرده است.
در همین ارتباط و در ادامه رقابت های سری‌آ شب گذشته دو تیم مودنا و ترنتینو به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً این تیم میزبان بود که موفق شد با نتیجه 3-1 حریف خود را شکست دهد. ترنتینو در ست های اول، دوم و چهارم با نتایج 25-21، 25-21 و 25-20 در مقابل حریف خود به برتری رسید و تنها در ست سوم با نتیجه 27-25 کار را واگذار کرد.
گفتنی است مودنا با این شکست در رده نهم جدول دوازده تیمی رقابت های سری آ قرار گرفت و حتی ممکن است با برگزاری دیگر دیدار ها به رتبه پایین تری نیز سقوط کند.
برچسب ها: والیبال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها