به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۱:۲۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۳۶۸۶۹۸

مسمومیت ۵ نفر در گازگرفتگی در کهریزسنگ

مسمومیت ۵ نفر در گازگرفتگی در کهریزسنگ
گروه حوادث:سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از گازگرفتگی ۳ گردشگر در کویر ورزنه خبر داد.به گزارش مهر، عباس عابدی با اشاره به حادثه گازگرفتگی در استان اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲ و ۳۴ دقیقه بامداد به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.
 
وی با بیان اینکه استفاده از چوب برای گرم کردن اتاق علت وقوع این حادثه بوده است، ابراز داشت: این حادثه در کویر ورزنه کمپ مسافران گزارش شده است.سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام یک واحد امدادی ۱۱۵ برای این حادثه گفت: این حادثه دارای ۳ مصدوم خانم داشت که برای درمان به درمانگاه ورزنه منتقل شدند.
 
مسمومیت ۵ نفر در گازگرفتگی در کهریزسنگ
وی با بیان اینکه روز گذشته ساعت ۱۶ و ۱۷ دقیقه نیز یک مورد گازگرفتگی در کهریزسنگ گزارش شده است، ابراز داشت: این حادثه نیز به علت استفاده از بخاری بدون دودکش برای گرم کردن اتاق در باغ اتفاق افتاده است.
عابدی تصریح کرد: یک واحد امدادی ۱۱۵ برای این حادثه اعزام شد که به ۵ مصدوم این حادثه که ۳ خانم و ۲ کودک دختر بودند را به صورت سرپایی درمان کردند.وی همچنین به حادثه گازگرفتگی در مخزن قیر که منجر به گازگرفتگی و سوختگی شد نیز اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت ۸ و ۲۲ دقیقه روز گذشته به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

سوختگی ۴ نفر در مخزن قیر در سگزی
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه این حادثه در شهرک صنعتی سگزی- شرکت قیر گزارش شده است، افزود: برای این حادثه ۳ واحد امدادی ۱۱۵ اعزام شد.وی با بیان اینکه در این حادثه چهار نفر آقای ۳۰ تا ۴۰ ساله مصدوم شدند، افزود: یکی از مصدومان به بیمارستان امام موسی کاظم و ۳ نفر به بیمارستان فارابی منتقل شدند.
برچسب ها: گازگرفتگی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها