به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ ساعت ۰۰:۳۹
کد مطلب : ۳۶۹۸۸۱

کابوس پرتغال: غیبت رونالدو در تمرین سلسائو

کابوس پرتغال: غیبت رونالدو در تمرین سلسائو
گروه ورزشی: کریستیانو رونالدو امروز که تیم ملی پرتغال پیش از اعزام به قطر برای شرکت در جام جهانی 2022 یک جلسه تمرینی در شهر لیسبون برگزار کرد در این تمرین حاضر نبود. علت غیبت رونالدو در این تمرین پرتغال ناراحتی معده عنوان شده و گفته می‌شود کریستیانو به التهاب معده و روده یا گاستروانتریت مبتلاست که منشا ویروسی دارد.
این در حالی است که رونالدو این روزها در آستانه جام جهانی جنجالی بزرگ را پشت سر می‌‌گذارد که بعد از مصاحبه جنجالی‌اش با پیرس مورگان گریبانگیر او شده است.
تیم ملی پرتغال به احتمال زیاد از مصاحبه رونالدو در آستانه جام جهانی راضی نیست چرا که در بدترین زمان ممکن بیشترین تنش را به ستاره اصلی‌اش و احتمالا سایر بازیکنان پرتغال وارد خواهد کرد.


رونالدو که مصاحبه‌اش با مورگان امشب و فردا به صورت کامل پخش خواهد شد در این مصاحبه اتهام‌هایی تند به مدیران منچستریونایتد و سرمربی‌اش اریک تن‌هاخ وارد کرد و گفته می‌شود شیاطین سرخ دیگر تمایلی به حضور او در این تیم ندارند.
پرتغال فردا در لیسبون دیداری دوستانه مقابل نیجریه برگزار خواهد کرد و سپس عازم قطر می‌شود. اولین بازی پرتغالی‌ها در جام جهانی روز 24 نوامبر مقابل غنا خواهد بود. با توجه به ناراحتی معده رونالدو بعید است که او فردا بتواند در دیدار دوستانه مقابل نیجریه به میدان برود. تیم ملی پرتغال تا این لحظه اطلاعاتی رسمی در این باره منتشر نکرده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها