به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ ساعت ۰۶:۴۸
کد مطلب : ۳۷۲۸۶۴
آنها را دست کم نمی‌گیریم

فن‌خال: بازی برابر آمریکا برای هر تیمی سخت است

فن‌خال: بازی برابر آمریکا برای هر تیمی سخت است
گروه ورزشی: تیم ملی هلند با صدرنشینی در گروه خود راهی یک هشتم نهایی جام جهانی شد و فردا باید برابر آمریکا قرار بگیرد. هلند با هدایت لوئیس فن خال توانست قطر و سنگال را شکست دهد و برابر اکوادور نیز با تساوی متوقف شد تا با هفت امتیاز صدرنشین شود.

فن خال در نشست خبری بازی با آمریکا گفت:«ما هرگز آمریکا را دست کم نخواهیم گرفت. آمریکا تیمی قدرتمند با بازیکنان باکیفیت است و بازی برابر آنها برای هر تیمی سخت است. کافی است به نتایج‌شان در این رقابت ها نگاه کنید. تیمی که توانسته انگلیس را متوقف کند، قطعا تیم خوبی است و ما باید برای شکست‌شان بهترین بازی را انجام دهیم.»
فن خال ادامه داد:«آمریکا به خوبی در سال های اخیر پیشرفت کرده و تیمی سازماندهی شده است. پیشرفت‌شان بسیار سریع بوده و بازیکنان خوب زیادی در باشگاه های اروپایی دارند. نتایج خوب آمریکا نتیجه برنامه ریزی درست است. شاید خیلی ها از آمریکا انتظار بالایی نداشتند ولی اگر خوب به بازی های این تیم نگاه کنید، متوجه خواهید شد که تیم خوبی هستند و فردا هم شانس صعود دارند. پس از تماشای بازی این تیم برابر ولز در اولین بازی دور گروهی گفتم که به یک هشتم نهایی صعود می کنند و همین اتفاق نیز افتاد.»
فن خال در مورد وضعیت تیمش گفت:«گفتم که آمریکا تیم خوب و هماهنگی دارد ولی ما نیز به همان خوبی هستیم و حداقل من اینطور فکر می کنم. دورنمای خوبی برای هلند متصورم و این توان را داریم که به فینال برسیم. ما به جام جهانی آمده ایم تا قهرمان شویم.»
کودی گاکپو و پولیسیچ:«گاکپو برای ما بازیکن مهم و تاثیرگذاری است و پولیسیچ هم برای آمریکایی ها یک ستاره تاثیرگذار است. هر دو گل می زنند و گل می سازند ولی نتیجه بازی فردا را عملکرد یک یا دو بازیکن تعیین نخواهد کرد.»
برچسب ها: تیم ملی هلند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها