به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۳۷۴۶۶۱

رابط کاربری MIUI 14 شیائومی معرفی شد

رابط کاربری MIUI 14 شیائومی معرفی شد
گروه فناوری: شیائومی رابط کاربری MIUI 14 خود را معرفی کرد تا سرعت و قدرت گوشی‌های این شرکت را بالاتر ببرد.به گزارش  جی‌اس‌ام آرنا، رابط کاربری MIUI 14 پوسته‌ای بسیار سبک‌تر از قبل بوده که حافظه کمتری را اشغال می‌کند؛ در عین حال تعداد برنامه‌های غیرقابل‌حذف آن به حداقل رسیده است.

شرکت شیائومی در این بروزرسانی به‌سرعت اپلیکیشن‌هایی را که کاربر بسیار کم از آنها استفاده می‌کند، فشرده می‌سازد. در بخش اعلان‌ها (نوتیفیکیشن)، تمام برنامه‌های جدید برای ارسال نوتیفیکیشن ابتدا باید از کاربر مجوز بگیرند.همچنین این رابط کاربری همچنین از موتور جدیدی بهره می‌برد که زیر هسته اندروید قرار گرفته و به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های شخص ثالث اجازه می‌دهد تا برنامه‌های روان‌تر و بهتری بسازند. این سازوکار جدید باعث می‌شود مصرف انرژی اپ‌های شخص ثالث تا ۲۲ درصد کمتر شود.

در خصوص حریم خصوصی نیز باید به این نکته مهم اشاره کرد که MIUI 14 پیشرفت‌های خوبی داشته است. این به‌روزرسانی اکنون  تمام پردازش‌های خود را در داخل دستگاه انجام می‌دهد و هیچ اطلاعاتی را در سرورهای این شرکت پردازش نمی‌کند.
برچسب ها: شیائومی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها