به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۲۱:۱۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۳۷۶۴۶۱

توقیف روضه‌ مداح معترض بخاطر توییت‌هایش!

توقیف روضه‌ مداح معترض بخاطر توییت‌هایش!
گروه سیاسی: سایت جماران از تعطیلی روضه‌های یک مداح در اصفهان و قم به دلیل «توییت‌هایش» خبر داد!
حمید علیمی مداح در صفحه اینستاگرام خود مدعی شده است که در تماسی اعلام شده که جلسه روضه وی به دلیل «مشکل امنیتی» کنسل شده است. علیمی نوشته است: عصر شهادت حضرت زهرا (س) در تماس تلفنی با مسئولان حسینیه اعلام شد: روضه به دلیل «مشکل امنیتی» کنسل است! در تماس با چند مسئول دلسوز پیگیر شدم. نتیجه این شد که فرمودند: امشب مراسم برگزار بشه ولی دیگه اصفهان نمیشه روضه داشته باشی! وی در ادامه نوشته است: اطلاع دادند که اجازه روضه گرفتن در اصفهان را ندارم!!! اخیرا هم در شهر مقدس قم دو جلسه کنسل شد. دلیلش ظاهرا به خاطر توییت های این مدت است. علیمی در پایان نوشته است: برای همه مردم وطنم در این روزها از درگاه الهی دلی آرام و روزگاری بی دغدغه را آرزومندم. یاعلی مدد.
علیمی در توییترش چندین بار در مورد اعتراضات جاری در ایران اظهارنظر کرده است. او پیشتر نوشته بود: «آشوبگر و اغتشاشگر و غربگرا نیستم. من هم مثل خیلی‌ها فقط معترض هستم. من هم به نابرابری، بی‌عدالتی، تناقض و فساد آن هم به اسم دین معترض هستم. کجا باید اعتراض کرد؟»



 
برچسب ها: مداح

زهرا
United Arab Emirates
۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ۱۸:۱۱
یادش بخیر جوونیامون اون موقع ک دین و ایمان قویتری داشتیم و مشکلات کمتر بودو حال و حوصله روضه داشتیم.... با مداحی های اقای علیمی خیلی خاطره داشتیم (410806)
نسرین
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۰۱ ۰۷:۵۹
خدا اخر وعاقبت مون وختم بخیر کنه (411063)
۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ۲۲:۵۸
با بدبختی بسازید بابا .. اعتراض که نمیشه بکنید ..مسئولان انتظار دارن بسوزید و بسازید .. یا مثل یمنی ها لنگ بپوشید و نان خشک سق بزنید.. (410863)
۱۴۰۱/۰۹/۳۰ ۱۲:۰۳
نه بابا مداح!! بابا دمش گرم!! مداحا که کارشون مدح و ثنا گفتن سیداحمد و شیخ احمد و فحش به سیدمحمد و سیدمصطفاست!! خدایش باید تو فهرست گینس ثبت بشه!! (410939)
اسی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۲۴ ۰۲:۳۹
حمید علیمی زمان روحانی هم به ابطحی جواب دندان شکنی داد حالا هم به رئیس جمهور واقعا راه امام حسین هم اینه حق و مداحی مثل کربلایی علیمی واقعا یک نوکر واقعی ارباب است احسنت (415083)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها