به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۳۷۶۷۴۴
تالیافیکو:فقط پنالتی کیلیان امباپه و لیونل مسی را دیدم

بازیکن آرژاتتین در ضربات پنالتی بیهوش بود!

بازیکن آرژاتتین در ضربات پنالتی بیهوش بود!
گروه ورزشی: تیم ملی آرژانتین تحت هدایت لیونل اسکالونی موفق شد با پیروزی در ضربات پنالتی برابر فرانسه در فینال جام جهانی 2022 جام قهرمانی را بالای سر ببرد و نام بازیکنان این تیم برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.
یکی از 11 ستاره‌ای که در ترکیب اصلی این تیم در بازی فینال به میدان رفتند تالیافیکو بود که تنها دقایقی قبل از شروع این بازی متوجه شد قرار است از ابتدا برای آرژانتین در زمین حاضر شود.
او در برنامه زنده AFA Estudio در این باره گفت:« چطور ممکن است خوشحال نباشم؟ من آرام هستم چون هنوز نتوانستم تنها باشم و به عمق قضیه فکر کنم. این دیوانه‌کننده است. فکر می‌کنم همیشه این روزها را به خاطر خواهم داشت. وقتی بازنشسته شوم به این روزها نگاه می‌کنم و با خودم می‌گویم عجب کاری کردیم! این بهترین فینال در تاریخ بود.»
این مدافع آرژانتینی درباره زمانی که متوجه شد در فینال بازی می‌کند اظهار داشت:« من به جلسه رفتم و نمی‌دانستم قرار است بازی کنم. فکر می‌کردم آکونیا بازی می‌کند. وقتی نامم را روی لیست دیدم دهانم از تعجب باز ماند. این اتفاق برایم باورنکردنی بود.»
تالیافیکو درباره شرایط این بازی اضافه کرد:« همه چیز خوب بود اما اتفاقات بازی هلند در حال تکرار بود. ما دوست نداشتیم بازی برده را از دست بدهیم. نتوانستم ضربات پنالتی را ببینم چون فشارم افتاده بود. از اعضای کادر فنی خواستم به من شیرینی بدهند. فقط پنالتی کیلیان امباپه و لیونل مسی را دیدم و سپس چشمم را بستم و شروع به دعا خواندن کردم.»
او با ابراز خوشحالی از فتح جام قهرمانی گفت:« من بارها این لحظه را تصور کرده بودم. خودم را به عنوان قهرمان دیده بودم. از روزی که مکزیک را زدیم حس کردم که قهرمان خواهیم شد. باید در هر بازی به پیروزی می‌رسیدیم ولی شکست برابر عربستان سخت بود اما از پس این کار برآمدیم. این بهترین اتفاق ممکن برای یک فوتبالیست است. امیدوارم که ما الگوی نسل بعدی باشیم. ما نشان دادیم که در کنار هم رسیدن به هر دستاوردی محتمل است.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها