به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۴ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۳۷۷۴۳۸
گزارش مارکا

رئال وقتش را برای امباپه تلف نمی‌کند

رئال وقتش را برای امباپه تلف نمی‌کند
گروه ورزشی: سه روز پیش گاتزتا دلو اسپورت گزارش داد که رئال مادرید برای خرید کیلیان امباپه در تابستان پیش رو برنامه ریزی کرده و برای این مهم حاضر است تا یک میلیارد یورو نیز هزینه کند. مبلغی که برای خرید این بازیکن پرداخت خواهد شد به علاوه پاداش ها و دستمزد او در پنج سال آینده می تواند یه یک میلیارد یورو برسد. 
1784827
ستاره فرانسوی در پایان فصل گذشته و در حالی که از قراردادش کمتر از دو ماه باقی مانده بود، ترجیح داد به جای قبول پیشنهاد رئال، قراردادش را تا 2024 تمدید کند. اتفاقی که خشم مسئولان رئال و هواداران این باشگاه را برانگیخت اما گاترتا نوشته بود که فلورنتینو پرز، رئیس رئال، هرگز درهای باشگاه را به روی امباپه نبسته است.
1783833
مارکا در واکنش به گزارش منتشر شده در گاتزتا امروز نوشت که مسئولان رئال از 6 ماه قبل که امباپه ترجیح داد در پاریس به فوتبالش ادامه دهد، از او عبور کرده اند و از مطرح شدن دوباره شایعات علاقه رئال به امباپه به ستوه آمده اند. طبق گزارش مارکا، رئال مادرید پس از ناامید شدن از امباپه برنامه خود برای سال های پیش رو را کاملا تغییر داده و دیگر وقت خود را برای ستاره فرانسوی تلف نمی کند. رئال روی وینیسیوس و رودریگو سرمایه گذاری کرده و با جذب اندریک که از سال 2024 به رئال اضافه خواهد شد، روی خط حمله ای تمام برزیلی امید بسته است. رئال مادرید همچنین توان پرداخت دستمزد هنگفت 100میلیون یورو ناخالص امباپه را نیز ندارد و دیگر حاضر نیست پروژه های ورزشی خود را به جذب احتمالی امباپه مربوط کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها