به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۳۷۹۴۹۱

جدیدترین روش درمان افتادگی پلک در تهران

گروه سلامت و زیبایی: درمان افتادگی پلک یکی از مهم ترین و واجب ترین درمان است. ممکن است شما شخصی باشید که به واسطه شغلتان هر روزه با تعداد زیادی انسان در تماس باشید. از این رو بسیار مهم است که چهره شما بسیار شاداب باشد. حتی اگر شما در شغلتان با انسان‌های مختلف هم رابطه ی چشمی نداشته باشید، باز هم زیبایی حق شماست.
جدیدترین روش درمان افتادگی پلک در تهران
افتادگی پلک می‌تواند بسیار در کاهش اعتماد به نفس شما مؤثر باشد. از این رو حتماً باید برای از بین بردن افتادگی پلک خود سریعاً اقدام کنید. کلینیک VIP سالیان سال است که رسالت خود را در این امر آغاز کرده است. در ادامه به بررسی بیشتر درمان افتادگی پلک می‌پردازیم.همراه ما باشید.

منظور از از بین بردن افتادگی پلک‌ها چیست؟
می توان گفت که در واقع منظور از افتادگی پلک همان ناهنجاری در پلک‌ها است. افتادگی پلک در واقع به منظور شل شدن  و کش آمدن پوست پلک‌ها است. می‌توان گفت که دلیل اصلی افتادگی پلک‌ها در واقع کهولت و بالا رفتن سن انسان است. البته دلایل دیگری نیز می‌تواند موجب افتادگی پلک‌ها شود. افتادگی پلک در واقع زمانی اتفاق می‌افتد که پوست نمی تواند به خوبی کلاژن سازی کند. از این رو همین موضوع موجب می‌شود تا پوست پلک شل شود. امروزه در کلینیک VIP روش‌های جدیدی برای درمان افتادگی پلک استفاده می‌شود.
 


با مراجعه به این کلینیک می‌توانید علاوه بر از بین بردن افتادگی پلک، دیگر خدمات زیبایی را نیز استفاده کنید. می‌توان گفت که پلک‌ها در واقع از اعضای  بسیار حساس بدن، و مستعد چین‌ و چروک هستند. همچنین این اعضا همواره در معرض تابش نور خورشید و لمس شدن توسط دست‌ها قرار دارند. بنابراین با این تفاسیر بسیار سریع دچار افتادگی می‌شوند.
باید بگوییم که اگر به فکر از بین بردن افتادگی پلک خود نباشید، کمترین تأثیرگذاری آن کاسته شدن شادابی پیشین چهره شما است. ممکن است بسیاری از افرادی که دچار افتادگی پلک‌ شده‌اند، نخواهند فرم چشم‌هایشان مانند گذشته باشد. خبر خوب این است که امروزه علاوه بر از بین بردن افتادگی پلک‌ها، می‌توانید فرم چشم‌هایتان را نیز تغییر دهید. یکی از این عمل‌ها، عمل چشم گربه ای است که می‌توانید در کلینیک VIP انجام دهید.
 
ویژگی‌های بارز درمان افتادگی پلک در تهران
در این قسمت از مقاله به ویژگی‌های بارز از بین بردن افتادگی پلک در شهر تهران می‌پردازیم. باید بگوییم که استان تهران به عنوان پایتخت تهران، همواره از بهترین مراکز درمانی تشکیل شده است. بنابراین در این استان همواره جدید ترین روش برای از بین بردن افتادگی پلک ارائه می‌شود. قطعاً افتادگی پلک روش‌های درمانی متفاوتی دارد. از این رو حتماً قبل از انجام عمل افتادگی پلک، یک جلسه برای مشاوره در این خصوص وقت بگذارید. پزشک متخصص می‌تواند در جلسه مشاوره قبل از درمان افتادگی پلک، چهره شما را به طور کامل بررسی کند. پس از آن به شما می‌گوید که کدام روش برای درمان پلک‌های شما مؤثر تر است.
 
روش‌های درمان افتادگی پلک در شهر تهران
برای درمان افتادی پلک می‌توان روش‌های مختلفی را امتحان کرد. از این رو در ادامه به بررسی این روش‌ها می‌پردازیم.

 •    درمان با پماد و کرم
اولین و راحت ترین روش درمان افتادگی پلک، استفاده از پماد‌ها و کرم‌های مخصوص افتادگی پلک است. از این کرم‌ها و پماد‌ها زمانی که می‌خواهید در شب بخوابید، بر روی پلک خود می‌مالید. اگر این کار را به طور منظم انجام دهید، به خوبی شاهد نتیجه مثبت خواهید بود. دقت داشته باشید که این پماد‌ها و کرم‌ها در طولانی مدت بر روی زیبایی شما مؤثر خواهند بود.
بنابراین در دیدن نتیجه آن باید کمی صبور باشید. همچنین دقت داشته باشید که این روش به هیچ وجه برای کسانی که افتادگی پلک شدید دارند، مناسب نیست. اگر افتادگی پلک‌های شما شدید است باید از روش‌های جراحی بلفاروپلاستی بهره بگیرید. زیرا با این عمل به خوبی افتادگی پلک‌های شما درمان و ماندگاری آن طولانی مدت تر است.

•    تزریق کردن چربی
یکی دیگر از روش‌های از بین بردن افتادگی پلک، تزریق چربی به زیر پلک‌ها است. می‌توان گفت که تزریق چربی در واقع از آن روش‌هایی است که هیچ گونه خطری برای انسان ندارد. چربی تزریق شده در زیر پلک‌ها برای درمان کردن افتادگی پلک، از بدن خود شما گرفته می‌شود. از این رو هیچ گونه خطری برای بدن شما نخواهد داشت. باید بگوییم که تزریق چربی به پشت پلک‌های شما می‌تواند نتایج مختلفی را شامل شود.
برای مثال با تزریق چربی در زیر پلک‌ها می‌توان شاهد افزایش حجم پلک‌ها، برجسته شدن چشم‌‌ها  و رفع گودی و کبودی پشت پلک‌ها بود. دقت داشته باشید که تزریق چربی در کلینیک VIP به هیچ وجه جراحی محسوب نمی شود و شما در یک جلسه کوتاه مدت می‌توانید آن را انجام دهید.



•    لیفت شقیقه برای درمان افتادگی پلک
سومین و یک از جذاب ترین روش‌های از بین بردن افتادگی پلک، لیفت شقیقه است. منظور از لیفت شقیقه در واقع بالا کشیدن گوشه‌های ابروی شما را بالاتر می‌برد، است. از این رو در نتیجه چین ‌و چروک دور چشم‌ها هم در این روش از بین می‌رود. می‌توانید لیفت شقیقه‌ها را همراه با عمل چشم گربه ای انجام دهید. در این صورت چشمان شما بسیار زیبا و از افتادگی پلک‌ها خلاص می‌شوید. شایان به ذکر است که بگوییم که لیفت شقیقه ابرو‌های شما را بالاتر برده و پف و افتادگی پلک‌ها را به سرعت درمان می‌کند.

•    تزریق مقداری ژل برای افتادگی پلک
برای از بین بردن افتادگی پلک‌ها می‌توانید از تزریق ژل و یا فیلر کردن بهره بگیرید. تزریق ژل علاوه برداشتن جنبه درمانی، می‌تواند برای جلوه دادن بیش تر زیبایی نیز استفاده شود. البته گاهی نیز ممکن است پلک‌ها دچار اختلالاتی شوند. در این صورت نیز می‌توانید با انجام فیلر و یا تزریق ژل این مشکل را رفع کنید.

•    درمان با لیزر
دقت داشته باشید که گاهی نیز می‌توان برای از بین بردن افتادگی پلک‌ها، از لیزر استفاده کرد. این روش البته زمانی کاربرد دارد که افتادگی پلک‌‌های شما زیاد نباشد. توجه داشته باشید که قطعاً تعداد جلسات لیزر بیش از یک جلسه است. از این رو باید حتماً تمامی جلسات لیزر را در موعد مقرر بروید تا نتیجه مطلوبی بگیرید. می‌توان گفت که با تابش پرتو لیزر به پوست پلک‌ها، آن‌ها به سرعت برای کلاژن سازی و بازسازی پلک‌ها تحریک می‌شوند. از این رو در دراز مدت می‌توانند در از بین بردن افتادگی پلک‌ها مؤثر واقع شوند.

بلفاروپلاستی، جدید ترین روش درمان افتادگی پلک در تهران
روش‌هایی که در ابتدا برای درمان کردن افتادگی پلک ذکر کردیم، همگی روش‌هایی هستند که در دراز مدت نتیجه بخش هستند. ممکن است افتادگی پلک‌های شما بسیار زیاد باشد. در این صورت به هیچ وجه نمی توانید با کرم، لیزر و سایر روش‌ها آن را درمان کنید. بلفاروپلاستی، جدید ترین رو مؤثر ترین روش برای درمان کردن افتادگی پلک است. در این روش هر قدر هم که افتادگی پلک‌های شما شدید باشد، می‌توان آن را در مان کرد. در کنار عمل بلفاروپلاستی می‌توانید عمل چشم گربه ای نیز انجام دهید تا زیبایی چشم‌هایتان چند برابر شود.
 برای انجام عمل بلفاروپلاستی ابتدا پلک‌‌های بالا را که شل شده اند، جدا می‌کنند. سپس در ادامه چربی و مایعات پشت پلک‌ها را به طور کامل خالی می‌کنند. باید در این مرحله ماهیچه‌‌های آن را سر جای خود قرار دهد. از این رو اگر این مراحل به درستی انجام شوند، در نهایت شما شاهد پلکی بدون چین ‌خوردگی خواهید بود. عمل بلفاروپلاستی می‌تواند در پلک‌‌های پایین هم، پف‌های موجود را از بین ببرد. از این رو به خوبی چروک آن‌ها را از بین برده و چشم‌هایی زیباتر و شاداب تر را به شما هدیه می‌دهد.



ویژگی‌های کلینیک VIP برای درمان افتادگی پلک در تهران
در ادامه به بررسی بهترین کلینیک برای درمان افتادگی پلک در تهران می‌پردازیم. کلینیک VIP امروزه با توجه به خدمات زیبایی ای که ارائه می‌دهد، در صدر برترین کلینیک‌های ایران قرار گرفته است.

•    بهره گیری از دکتر‌های با تجربه و متخصص
باید به شما بگوییم که اولین مزیت یک کلینیک حرفه ای و مشهور، بهره بردن از دکتر‌های متخصص و با تجربه است. بسیار مهم است که جراح زیبایی تخصص کافی برای انجام عمل‌های زیبایی باشد. چرا که اگر دکتر جراح تجربه کافی در زمینه افتادگی پلک نداشته باشد، می‌تواند صدماتی به چشم شما وارد کند. همچنین چهره شما مورد رضایتتان نخواهد بود.

•    بهره‌ گیری از کادر درمان ماهر، متبحر و دلسوز
از دیگر ویژگی‌های یک کلینیک معتبر برای انجام عمل چشم گربه ای و از بین بردن افتادگی پلک، داشتن کادر درمان دلسوز و ماهر است. علاوه بر بهره گیری از دکتر متخصص در کلینیک VIP، کادر درمان نیز از تخصص کافی برای ارائه خدمات برخوردارند. از این رو از هنگام مشاوره تا رسیدن به نتیجه مطلوب، کارد درمان شمارا همراهی می‌کنند. باید بگوییم که درمان پف پلک در بسیاری از موارد نیاز به عمل بلفاروپلاستی دارد. از این رو باید این گونه جراحی‌ها به دست افراد متخصص و تحت نظر کادر درمان ماهر باشد.

•    داشتن فضای کاملاً استریل و محیط دوستانه کلینیک
در هر صورت باید بگوییم که قطعاً فضای یک محیط درمانی باید کالا بهداشتی و استریل شده باشد. همچنین بسیار مهم است که کادر درمان یک رابطه دوستانه با بیمار داشته باشند. در این صورت بیمار می‌تواند راحت تر در خواست‌های خود را ابراز کند. کلینیک VIP با داشتن یک محیط کاملاً و استریل توانسته است خیال بیماران را از این بابت راحت کند.

کلینیکVIP را بیشتر بشناسیم
شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک VIP تمامی خدمات زیبایی خود را انجام دهید. این کلینیک سالیان سال است که یکی از مهم ترین و مورد اعتماد ترین مرکز درمانی در تهران به شمار می‌رود. از درمان افتادگی پلک تا عمل چشم گربه ای همه و همه در این کلینیک انجام می‌شود.  متخصصین این کلینیک  دکتر‌های بسیار با تجربه و سرشناس ایرانی هستند. از این رو قطعاً بعد از انجام عمل زیبایی نتیجه ای مطلوب خواهید گرفت.

سؤالات متداول
دوتا از ویژگی‌های یک کلینیک معتبر چیست؟
داشتن محیط کاملاً بهداشتی و استریل. همچنین داشتن کادر درمان با تجربه از عمده ویژگی‌های یک کلینیک معتبر می‌باشد.
منظور از عمل بلفاروپلاستی چیست؟
در این عمل در واقع پلک‌های بالا را که کاملا شل شده اند، جدا می‌کنند. سپس در ادامه چربی و مایعات جمع شده در زیر پوست را خارج می‌کنند. این نوع عمل برای کسانی مناسب است که افتادگی پلک شدید دارند. از این رو با انجام این عمل از شر افتادگی پلک خلاص می‌شوند. شایان به ذکر است که جراحی افتادگی پلک با این روش، امروزه جدید ترین روش درمان است.
دیگر روش‌های از بین بردن افتادگی پلک به جز عمل بلفاروپلاستی چیست؟
لیزر، لیفت شقیقه، استفاده از پماد و کرم مخصوص و همچنین تزریق ژل از مهم ترین روش‌ها برای از بین بردن افتادگی پلک به شمار می‌روند.
آیا قبل از انجام عمل بلفاروپلاستی باید مشاوره شویم؟
بله، برای هر گونه عمل زیبایی حتماً باید یک جلسه مشاوره را پشت سر بگذارید.
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها