به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۳۷۹۶۰۰

این۳گزینه نامزدهای سرمربیگری تیم ملی نیستند

این۳گزینه نامزدهای سرمربیگری تیم ملی نیستند
گروه ورزشی: ممکن است تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا از مربی ایرانی استفاده کند تا این مربی برای هدایت تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۶ آبدیده شود.در روزهای اخیر بارها و بارها نام جواد نکونام برای هدایت تیم ملی مطرح شده است اما این طرح از سوی رسانه‌ها بوده است و فدراسیون فوتبال به دنبال محول کردن هدایت تیم ملی به جواد نکونام نیست. البته فدراسیون فوتبال پیش از جام جهانی اشتیاق این را داشت به عنوان مربی از جواد نکونام در کادر فنی تیم ملی استفاده کند اما این پیشنهاد مورد قبول سرمربی تیم فولاد قرار نگرفت.

البته جواد نکونام به تازگی گفته است فدراسیون فوتبال هیچ صحبتی با او پیرامون هدایت تیم ملی نداشته است.جالب اینکه مهدی تاج هم در خوزستان به نوعی گفت که جواد نکونام برای هدایت تیم ملی مطرح نیست. او در پاسخ به این سوال که از جواد نکونام برای هدایت تیم ملی نام نبرده است! اینطور گفت: از نزدیک در جربان کاپیتانی وی در تیم ملی، سرمربیگری‌اش در فولاد خوزستان و مربیگری در تیم ملی بودم. از بهترین و برجسته‌ترین مربیان حال حاضر فوتبال کشور است.

دیگر مربی ای که بر خلاف اخبار رسانه‌ها برای هدایت تیم ملی در مورد او بحث نشده، یحیی گل محمدی است.سرمربی تیم پرسپولیس به تازگی و در کنفرانس خبری پیش از بازی با نساجی گفت: با من در مورد هدایت تیم ملی صحبت نکرده‌اند.

به تازگی یکی از رسانه‌ها مدعی شده است، قرار است هدایت تیم ملی به الکساندر نوری سرمربی ایرانی تیم وردربرمن محول شود. اما این گزینه هم جز هدایت تیم ملی نیست.در نشست بعدی اعضای هیئت رئیسه تازه قرار است در این مورد بحث شود که مربی تیم ملی باید ایرانی باشد یا خارجی و بعد از مشخص شدن این موضوع مهم در مورد سرمربی تیم ملی تصمیم گیری خواهد شد.
مرجع : خبرورزشی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها