به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۳۸۰۴۴۵

شریعتمداری اصلاح‌طلبان را «کافر» خواند

شریعتمداری اصلاح‌طلبان را «کافر» خواند
گروه سیاسی:حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان در یادداشتی با عنوان «قل یا ایها‌الاکافرون» به اصلاح‌طلبان به دلیل دعوت به خویشتنداری حمله کرد و با «کافر خواندن آنان» عملکرد این طیف سیاسی را با عملکرد «دشمنان تابلودار اسلام» یکسان دانست!
شریعتمداری نوشت: بعد از شهادت سردار سلیمانی مدعیان اصلاحات قلم و زبان به نصیحت گشودند که مبادا نظام به فکر انتقام از آمریکا باشد! و انتقام را باعث کشدار شدن خصومت معرفی می‌کردند! مدعیان اصلاحات در طول آشوب‌های اخیر هنگامی که نوبت به مجازات قاتلان مردم و تروریست‌های آدم‌کش رسید، بار دیگر به میان صحنه دویدند و در حالی که باز ادای مصلحان انسان‌دوست! را در می‌آوردند، زبان به زینهار گشوده و قلم به نصیحت چرخاندند که نباید قاتلان را مجازات کرد! او در ادامه نوشته است: این روزها که نشریه فرانسوی «‌شارلی ابدو‌» به اهانت بی‌شرمانه دیگری روی آورده بازهم سر و کله جماعت مدعی اصلاحات پیدا شده و با توئیت‌زدن‌ها و مصاحبه‌ها و مقاله نوشتن‌ها و‌... اصرار دارند که نباید در مقابل این اهانت سخیف و بی‌شرمانه واکنشی نشان داده شود! اکنون این پرسش از مدعیان اصلاحات در میان است که مواضع و عملکرد شما با مواضع و عملکرد دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب چه تفاوتی دارد؟!
 
برچسب ها: اصلاح‌طلبان

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۱۱:۴۵
از نظر این آقا چه کسی غیر خودش مسلمان هست!؟تعجب نکنید۔ (414678)
۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۱۱:۵۲
کافر همه را به کیش خود پندارد. (414680)
۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۱۶:۲۳
خب اصلاح طلبان هم دیگه شورش را در آورده‌اند کجای نظراتتان به اصلاح می انجامد خودتان می برید و خودتان هم می دوزید.بالاخره یک معیاری راباید رعایت کرد. (414702)
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۱۶:۴۵
حتما میدونی که داعش هم تورو
کافر میدانند
عجب ابزاریه این کافر (414705)
۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۱۸:۴۴
خدارحم کرده اسمش شریعت مداری است ...

جز توهین و افترا و بد دهنی چیزی نداره ......

کمی شریعت مدار بودن هم بد نیست


مثلا نماینده رهبری هست کمی شریعت مدار باش آقا کیهان!!!!! (414718)
وروجک
United States
۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ۰۱:۰۸
عجب!! کافر همه را به کيش خود پندارد (414741)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها