به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۲ ساعت ۲۳:۵۱
کد مطلب : ۳۸۰۸۹۶

فیش حقوقی ۲۶میلیونی دختر۲۰ساله عضو شورا

فیش حقوقی ۲۶میلیونی دختر۲۰ساله عضو شورا
گروه جامعه: سایت اقتصادنیوز نوشت: نه تأیید می‌شود نه تکذیب. پیگیری رسانه‌ای هم معمولاً به نتیجه‌ای نمی‌رسد. سکوت تا زمانی که خبر میان امواج اخبار دیگر فراموش شود، ادامه دارد. به تازگی، فیش حقوقی دختر ۲۰ ساله یکی از اعضای شورای شهر تهران در کانال‌های خبری منتشر شد.
بر اساس تصاویری که از فیش حقوقی ماه آذر وی منتشر شده، میزان حقوق دریافتی او در این ماه، بیش از  ۲۶ میلیون تومان است. هرچند که برخی از کارمندان قدیمی شورای شهر می‌گویند در این ماه بخشی از مطالبات پرداخت نشده چند ماه گذشته هم به حسابشان واریز شده اما به گفته یکی از کارکنان شهرداری تهران، این فیش حقوقی که مربوط به کارمندی می‌شود که کم‌تر از دو سال است به شورای شهر آمده، بخش زیادی از کارمندان قدیمی این نهاد را ناامید کرده است. استناد او به انتقادهای کارمندان در یکی از گروه‌های پرجمعیت کارکنان شهرداری تهران در تلگرام است که بیش از ۱۰ هزار عضو دارد که اعضای آن، واکنش گسترده‌ای نسبت به این خبر داشته‌اند.
با این وجود، نه روابط عمومی شورای شهر تهران و نه دفتر این عضو تا کنون هیچ واکنش رسمی در خصوص تأیید و تکذیب این خبر نداشته‌اند..

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۲۳ ۰۲:۳۳
بی عدالتیه دیگه یک دختر ۲۰ ساله ۲۶ م بگیره یک معلم با زور بعد ۳۰ سال ۷ تومان بگیره تازه سرحساب شده چرا ۳۰ ساله باز نشسته میشن باید سال باز نشستگی زیادتر بشه اینو درک نمیکنند که ۳۰سال از جون مایه گذاشته نه اینکه هر موقع دلش خواست بره سرکار دو ساعت برگرده (414970)
۱۴۰۱/۱۰/۲۳ ۱۷:۵۱
اصولا برای ترویج امر مقدس ازدواج نباید دختران مجرد را به کار گرفت. بلکه باید شرط تاهل را برای بکارگیری بانوان رعایت کرد. (415029)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها