به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۳ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۳۸۱۰۲۲

آموزش صافکاری ماشین در خانه

گروه کسب و کار: با توجه به بالا رفتن آمار تصادفات در ایران نیاز به مرکزی که صافکاری تخصصی ارائه دهد کمی محدود می‌باشد. امروزه آموزش صافکاری یکی از مباحثی است که طرفداران زیادی دارد و با توجه بازار کار این صنعت یادگیری صافکاری اهمیت بیشتری پیدا کرده است.
آموزش صافکاری ماشین در خانه
در آموزشگاه اتوصافکار خدمات آموزش صافکاری ماشین در خانه ارائه می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه آموزش صافکاری درخواست خود را ثبت کرده و متخصص ترین اساتید را برای یادگیری صافکاری در منزل در اختیار داشته باشید.



آموزش صفر تا صد صافکاری
برای آموزش صافکاری آموزشگاه‌های زیادی در ایران موجود می‌باشد اما متاسفانه همه این آموزشگاه‌ها خدمات آموزشی تخصصی و مناسب بازار کار ارائه نمیدهند. اگر میخواهید بعد از شرکت در کلاس صافکاری به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید نیاز است در دوره‌های آموزش صفر تا صد صافکاری شرکت کنید.
در دوره صافکاری مقدماتی تا پیشرفته شما می‌توانید بدون هیچ پیش نیاز و دانش قبلی در دوره صافکاری شرکت کنید و به یک صافکار حرفه ای تبدیل شوید.
آموزش صفر تا صد صافکاری به صورت تخصصی در آموزشگاه اتوصافکار ارائه می‌شود و شما می‌توانید با شرکت در این دوره هر آنچه برای رفع ایرادات بدنه خودرو نیاز است را یاد بگیرید و به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید.
در دوره آموزش صفر تا صد صافکاری اتوصافکار مدرک فنی حرفه ای بین المللی صافکاری به کارآموزان ارائه می‌شود و افراد می‌توانند با استفاده از این مدرک بین المللی صافکاری سریع تر وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشند و همچنین می‌توانند از مزایا این مدرک صافکاری برای مهاجرت به کشورهای خارجی نیز استفاده کنند.

آموزش صافکاری بیرنگ
همان طور که میدانید صافکاری به صورت صافکاری بیرنگ و صافکاری با رنگ انجام می‌شود که انتخاب روش صافکاری به میزان و عمق آسیب و همچنین تخصص صافکار بستگی دارد. صافکاری بیرنگ امروزه طرفداران زیادی دارد زیرا میتوان بدون بتونه و سمباده کاری ایرادات بدنه خودرو را ترمیم نمود و ماشین را مانند روز اول به مشتری تحویل داد.
آموزش صافکاری بیرنگ با استفاده از انواع ابزار صافکاری و به صورت عملی باید انجام شود تا افراد بتوانند به صورت تخصصی به یک صافکار حرفه ای تبدیل شوند.
یکی از روش‌هایی که برای صافکاری بدون رنگ استفاده می‌شود صافکاری pdr می‌باشد. در صافکاری pdr با استفاده از ابزار و دستگاه صافکاری پی دی آر میتوان فرورفتگی‌های بخش‌های مختلف خودرو را ترمیم نمود. صافکاری پی دی آر امروزه در بسیاری از مراکز تخصصی صافکاری انجام می‌شود و در صورتی که فرد بتواند تکنیک‌های صافکاری پی دی آر را یاد بگیرد می‌تواند کسب درآمد بالایی داشته باشد.
اگر میخواهید با دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی صافکاری پی دی آر یاد بگیرید و با نحوه کار با انواع ابزار صافکاری pdr آشنا شوید می‌توانید به صفحه آموزش صافکاری PDR مراجعه کنید و برای شرکت در کلاس بهترین آموزشگاه صافکاری خودرو اقدام کنید.

دوره صافکاری مدرن
امروزه از روش‌ها و تکنیک‌های مدرن صافکاری برای رفع فرورفتگی‌ها و ایرادات بدنه خودرو استفاده می‌شود. صافکاری مدرن یکی از دوره‌هایی است که در آموزشگاه‌های صافکاری برگزار می‌شود و در آن دوره انواع روش‌ها و کار با انواع دستگاه‌های جدید صافکاری آموزش داده می‌شود.
اگر میخواهید در آموزش صافکاری ماشین در خانه روش‌های مدرن را یاد بگیرید و با انواع لوازم جدید صافکاری آشنا شده و از آن‌ها برای رفع ایرادات بدنه خودرو استفاده نمایید نیاز است در دوره جامع آموزش صافکاری شرکت نمایید.
یکی از مزایایی که دوره صافکاری مدرن دارد این است که شما می‌توانید با انواع ابزارآلات و دستگاه‌های جدید صافکاری که هر کدام برای رفع ایرادات خاصی از بدنه خودرو به کار میروند آشنا شوید. امروزه از انواع روش‌های صافکاری با چسب حرارتی، صافکاری با دستگاه‌هاتباکس، صافکاری با دستگاه مکش، صافکاری با دستگاه لیزری و ده‌ها روش دیگر استفاده می‌شود که اگر بخواهید به روش مدرن فرورفتگی‌ها را ترمیم نمایید نیاز است به صورت جامع صافکاری خودرو را یاد بگیرید.

آموزش صافکاری خودرو pdf
یکی از ویژگی‌هایی که دوره‌های صافکاری در اتوصافکار دارد این است که در طول کلاس فایل آموزش صافکاری خودرو pdf به کارآموزان ارائه می‌شود و افراد می‌توانند با استفاده از آموزش صافکاری خودرو pdf تمامی نکات صافکاری را که در کلاس تدریس شده است را یاد بگیرند.
در اختیار داشتن آموزش صافکاری خودرو pdf به افراد این امکان را می‌دهد که مباحث و نکاتی که در کلاس تدریس شده است را مرور کرده و به آن‌ها تسلط یابند.
در دوره  آموزش صافکاری سنتی که در اتوصافکار برگزار می‌شود علاوه بر جزوه آموزش صافکاری خودرو فیلم صافکاری نیز در اختیار کارآموزان قرار داده می‌شود. به این ترتیب افراد می‌توانند تمامی مراحل صافکاری که در کلاس تدریس شده است را یاد بگیرند و بار‌ها نکات را مرور نمایند.

مدرک بین المللی صافکاری
یکی از سوالاتی که برای علاقه مندان به حوزه صافکاری و آموزش صافکاری ماشین در خانه مطرح می‌شود این است که مدرک صافکاری اعطا شده چه اعتباری دارد؟ در صورتی که شما در یک آموزشگاه صافکاری فنی حرفه ای دوره مورد نظر را گذرانده باشید به تبع مدرک معتبری دریافت خواهید کرد اما در آموزشگاه‌هایی که به صورت رسمی در این حوزه فعالیت نمی کنند مدرک معتبری به شما ارائه نمیشود.
یکی از مزایا دوره صافکاری خودرو در اتوصافکار این است که افراد می‌توانند در پایان دوره مدرک بین المللی صافکاری فنی حرفه ای معتبر دریافت کنند. مدرک بین المللی صافکاری که در آموزشگاه اتوصافکار ارائه می‌شود قابل ترجمه است و شما می‌توانید از آن برای ورود سریع تر به بازار کار و حتی مهاجرت به کشور‌های خارجی استفاده کنید.
دریافت مدرک فنی حرفه ای برای ورود به بازار کار کافی نیست و شما باید تمام نکاتی که در دوره جامع صافکاری تدریس می‌شود را به صورت عملی تمرین کنید تا بتوانید با کسب تجربه کافی به این حوزه ورود کنند و به صورت حرفه ای فعالیت خود را آغاز کنند.
در آموزشگاه فنی حرفه ای اتوصافکار این امکان فراهم شده است که کارآموزان دوره‌های صافکاری می‌توانند به صورت عملی مباحث را تمرین کنند تا به تمامی روش‌های تدریس شده تسلط یابند.
یکی از فعالیت‌هایی که اتوصافکار انجام می‌دهد معرفی مراکز صافکاری، نقاشی و تعمیرات خودرو معتبر در سراسر ایران است. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه صافکاری با انتخاب شهر و منطقه مورد نظرتان لیستی از مراکز معتبر و نزدیک به منطقه مورد نظرتان را بیابید. برای کسب اطلاعات کامل در خصوص هزینه صافکاری همین حالا با ما تماس بگیرید. www. autosafkar.com

فیلم آموزش صافکاری
یکی از روش‌هایی که شما می‌توانید آموخته‌های خود را در دوره آموزش صافکاری ماشین در خانه در ذهن تان تثبیت کنید استفاده از فیلم آموزش صافکاری می‌باشد. شما می‌توانید در فیلم آموزش صافکاری تمامی مراحلی که برای تشخیص میزان آسیب و انتخاب روش مناسب رفع آسیب‌های بدنه و در نهایت تکنیک‌های رفع آسیب بدنه استفاده می‌شود را مرور کنید و با مشاهده چندین بار این فیلم آموزش صافکاری می‌توانید به تمامی این مباحث تسلط یابید.
اگر میخواهید در دوره آموزش جامع صافکاری خودرو در خانه شرکت کنید و مدرک فنی حرفه ای صافکاری دریافت کنید و همراه با آموزش تئوری و عملی از فیلم آموزش صافکاری و کتاب و جزوه آموزش صافکاری pdf نیز بهره مند شوید می‌توانید با همکاران ما در اتوصافکار تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها