به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۳۸۱۴۲۰

حریف جدید پی‌اس‌جی: یک تیم دسته ششمی!

حریف جدید پی‌اس‌جی: یک تیم دسته ششمی!
گروه ورزشی: این بازی به اندازه یک عمر طول کشید. اما اتفاقی که در پایان رخ می‌داد باعث شد جذابیت این مسابقه به بالاترین حد خود برسد چرا که تیم برنده در مرحله بعدی با پاری‌سن ژرمن پر ستاره روبرو می شد. موضوعی که انگیزه بازیکنان پیز دکسل و واسکوال را برای پیروزی در بازی دوچندان کرده بود.
تیم کسل باشگاهی در شمال فرانسه محسوب می‌شود که در R1 یا همان دسته ششم فوتبال این کشور حضور دارد. این تیم در تقابل با واسکوال که در رده N2 حضور دارد به پیروزی رسید. مسابقه ای که در وقت‌های قانونی و اضافی با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید اما در ضربات پنالتی این تیم دسته ششمی بود که موفق شد 5-4 به پیروزی دست پیدا کند و راهی مرحله بعد کوپادفرانس شود.
پیش از آغاز بازی دیشب قرعه کشی مرحله بعد هم انجام شده بود و همانطور که گفته شد اینکه دو تیم می دانستند در صورت پیروزی با پاری سن ژرمن مواجه خواهند شد، رنگ و بوی متفاوتی به مسابقه داده بود.
حالا پی اس جی با آن همه ستاره باید در مقابل یک تیم دسته ششمی قرار بگیرد. اگرچه روی کاغذ پاری سن ژرمن برای پیروزی در این مسابقه کاری به راحتی آب خوردن پیش رو خواهد داشت اما مسابقات حذفی این چنینی می تواند پر از اتفاقات عجیب و غریب و غیر منتظره باشد و البته شاید پر از شگفتی.
برچسب ها: پی اس جی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها