به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۳۸۲۸۵۶
آرسنال از هر لحاظ بهتر از ماست

گواردیولا: مهم نیست امشب هوادار یونایتد باشم یا نه

گواردیولا: مهم نیست امشب هوادار یونایتد باشم یا نه
گروه ورزشی: منچسترسیتی امروز از ساعت 17.30 به وقت تهران میزبان ولورهمپتون است. سیتی با یک بازی بیشتر، 5 امتیاز کمتر از آرسنال دارد و در رده دوم است. پپ گواردیولا پس از شکست هفته قبل برابر یونایتد گفته بود که دیگر امیدی به قهرمانی ندارد ولی طبعا اگر امروز سیتی برنده شود و ساعاتی بعد یونایتد بتواند آرسنال را شکست دهد، امیدهای سیتی برای رسیدن به توپچی‌ها بیشتر خواهد شد.
1793341
پپ در مصاحبه جدید خود و در مورد اینکه آیا امشب هوادار یونایتد خواهد بود، گفت: «مسئله این نیست که من هوادار یونایتد باشم یا نه. مهم این است ما بتوانیم ولورهمپتون را شکست دهیم چون اگر ما برنده نشویم، نتیجه بازی یونایتد-آرسنال هرچه که باشد، به ما برای رسیدن به صدر کمک نخواهد کرد. ما باید سبک بازی خودمان را عوض کنیم. اگر آرسنال به همین روند ادامه دهد و قهرمان شود، به آن‌ها تبریک خواهم گفت. دیر یا زود هر دو تیم امتیاز از دست خواهند داد و مهم این است ما روی دور پیروزی بمانیم.»
1791576
پپ اعتقاد ندارد که تجربه 4 قهرمانی سیتی در 5 فصل گذشته در مقطع پایانی فصل به کار تیمش بیاید: «قهرمانی های اخیر ما دیگر به تاریخ پیوسته و به گذشته مربوط است. الآن آرسنال از هر لحاظ خوب بازی می کند. تیمی سازمان یافته در دفاع و حمله هستند و به روش های مختلف گلزنی می کنند. سرعت انتقال توپ از دفاع به حمله آن‌ها عالی است، دوئل‌ها را برنده می شوند، اینکه چگونه گل‌ها را جشن می گیرند، چگونه صحبت می کنند، چگونه یکدیگر را در آغوش می‌گیرند، چگونه به یکدیگر نگاه می‌کنند و... این یعنی فوتبال و تاکتیک. در حال حاضر، ما این‌ها را در تیم‌مان نداریم.» 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها