به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۴
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۳۸۲۹۹۳

دورهمی زنانه که در منزل شخصی نگرفته‌اید

دورهمی زنانه که در منزل شخصی نگرفته‌اید
گروه سیاسی: سایت عصر ایران نوشت : اولین کنفرانس بین المللی زنان تاثیر گذار در تهران برگزار شد و تعدادی از زنان کشورهای  گینه، بورکینافاسو، سریلانکا، استرالیا، ژاپن، چین، قرقیزستان، تایلند، پاکستان، کامرون و صربستان و ... که به دعوت رسمی معاون اموز زنان و خانواده رییس جمهور (خانم انسیه خزعلی) به ایران آمده بودند در آن شرکت کردند.
بی هیج مقدمه دیگری چند سال از خانم خزعلی در این باره می کنیم:
۱ - اساساً در شرایطی که کشور در وضعیت نامناسب اقتصادی است (بدان حد که در همین چند روزی که این خانم ها در ایران تشریف داشتند، ارزش پول ملی، حدود 8 درصد کاهش یافت) چه نیازی به این کنفرانس ها و همایش ها و خاصه خرجی هاست؟ واقعاً چه نیازی؟ (معنای نیاز را که می دانید)
2 - هر کاری باید هدف و دستاوردی داشته باشد؛ اگر هدف نداشته باشد عبث است و اگر بی نتیجه باشد شکست خورده؛ سرکار خانم بفرمایند هدف از این کنفرانس بین المللی چه بود و چه نتایجی برای کشور داشت؟ بالاخره کنفرانس زنان تاثیر گذار باید یک تاثیرگذاری مثبت و حتی کوچکی برای کشور داشته باشد یا نه؟
مثلاً وقتی مدیران آژانس های گردشگری کشورها را به کشوری دعوت می کنند، هدف شان آشنا سازی آنها با جاذبه‌ها و امکانات گردشگری است که منتج می‌شود به آوردن توریست توسط آنان به کشور میزبان و کسب درآمد مشترک.
لطفا اهداف و نتایح ملموس و عقل پسند بگویید و کلی گویی‌های نخ نما شده و انشاگونه‌ای مانند آنها صدای ما را بی واسطه شنیدند، جسارتاً به درد خودتان می خورد.
3 - این بانوان محترمه که تحت عنوان پرطمطراق "تاثیرگذار" از کیسه ملت ایران برایشان خرج کرده اید، دقیقاً چه تاثیرگذاری مثبتی داشته اند؟ اگر برای کشور خودشان کار مفیدی انجام داده‌اند، چرا ما باید از آنها تجلیل کنیم؟ مگر وکیل و وصی آنها هستیم یا خرجی شان با ماست؟ اگر هم برای ما مردم ایران کار موثری انجام داده اند، بفرمایید کدام شان چه کار اثرگذاری برای ایران کرده‌اند؟
مثلا آن خانم ۲۵ ساله لبنانی به نام "مایا صباغ" که در زمینه مدلینگ کار می کند و در چند فیلم عربی هم نقش های کوتاهی بازی کرده و البته چند پست هم علیه اسرائیل گذاشته، با چه ملاک و معیاری زن موثر شده و با پول ملت ایران به ایران آمده است؟ به خاطر مدل بودنش؟ بازیگری‌اش؟ یا مبارزاتش علیه اسرائیل با گذاشتن چند پست در فضای مجازی؟!
4 - واقعاً فکر کرده‌اید مردم ایران درباره یک و بام و دو هوای شما درباره حجاب چه فکر می‌کنند؟ از یک طرف با زنان و دختران ایرانی به خاطر پوششی حتی گاه بهتر از مهمانان خودتان برخورد می کنید ولی در همان حال از جیب همان زنان و دختران ایرانی برای فلان سلبریتی فضای مجازی لبنان که بدون حجاب در رستوران‌های تهران می‌گردد و استوری می‌گذارد، خرج می‌کنید و به عنوان بانوی تاثیر گذار به کنفرانس بین المللی‌تان دعوت می‌کنید.
نه آن عجز و ناله‌هایتان که پول و بودجه کم است و نه این بریز و بپاش هایتان (حاضرید ریز هزینه ها را اعلام کنید؟) ؛ نه آن اصرار مکرر و مؤکدتان بر حجاب و نه این عکس گرفتن هایتان در خود تهران با زنانی که خدا بیامرز مهسا امینی از بعضی هایشان پوشیده تر بود.
خانم انسیه خزعلی!
مردم منتظر توضیحات شما هستند؛ دورهمی زنانه در منزل شخصی که نگرفته اید! باید پاسخ دهید.

عادل
United Arab Emirates
۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ۱۳:۱۶
درود بر شما رسانه ها
که حرف دل ما را میزنین
ورنه این این همه تناقض
قابل تحمل نیست (416500)
۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ۱۳:۲۳
تناقض دیگررو در سکوت
رسانه های سوپر انقلابی
باید جست (416507)
reza1404
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ۱۳:۳۴
متاسفانه از این هزینه ها زیاد میشود و طبق رویه معمول طی این دوران کسی پاسخگو نیست حتی در دولت شخصی که ادعای پاسخگویی به مردم را دارد (416514)
۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ۲۳:۳۵
هر موقع در مورد ۷۰۰۰ صفحه برنامه توضیح دادن این رو هم توضیح میدن (416669)
وروجک
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۱/۰۴ ۰۸:۲۲
کاش این باید پاسخگو باشید رو در همه سالها به همه مسئولین میگفتید از خصوصی سازی هایی که مسئولین به نام خود و خانواده خود انجام دادند تا وامهای هزار میلیاردی و ....تا کشته شدن یک بانوی بی دفاع توسط وزیر محترم دکتر نجفی نویسنده محترم چرا و به کدام گناه کشته شد پاسخگو باشید پاسخگو باشید. چقدر بد مطلب مینویسید بدم میاد مثل شما مجبورم جواب بدم این ادبیات رو دوست ندارم ولی مجبورم مثل بچه ها سر موضوع دعوا کنیم لطفا تغییر رویه بدید و از افراد قویتر استفاده کنید. (416690)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها