به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۳۸۳۹۷۴

مزایای استفاده از دوربین مداربسته بیسیم

گروه کسب و کار: دوربین مداربسته بیسیم دارای مزیت‌های زیادی است. استفاده از این دوربین‌ها می‌تواند از وقوع جرم و بروز زیان و ضرر در اموال شما جلوگیری کند.
مزایای استفاده از دوربین مداربسته بیسیم
اهمیت استفاده از دوربین مداربسته
وقتی که قصد دارید یک کسب و کاری را راه اندازی کنید اهمیت سیستم‌های نظارت تصویری را نمی توان دست کم گرفت. استفاده از دوربین مداربسته بیسیم یا سیمی یکی از بهترین راه حل‌ها برای پیشگیری از وارد شدن خسارت به کسب و کارتان است. استفاده از دوربین‌های مداربسته باعث می‌شود که هزینه حفاظت از کسب و کار و یا دارایی‌های خود در منزل کاهش پیدا کند. این سیستم امنیتی بدون کوچک ترین مشکلی به تامین امنیت منزل و یا محل کسب و کار شما کمک می‌کند. بنابراین شما در هنگام انجام کارهای روزانه احساس فراغت بیشتری خواهید کرد.
فرقی نمی کند کسب و کار شما یک خرده فروشی کوچک باشد یا یک ملک تجاری بزرگ، در هر صورت باید در مورد امنیت خود بسیار سنجیده عمل کنید. با یک سیستم امنیتی دوربین مداربسته با کیفیت می‌توانید علاوه بر تامین امنیت از افزایش بهره وری در کار خود مطمئن باشید. نصب دوربین مداربسته بیسیم در محل کار و یا منزل خود دارای مزیت‌های زیادی است از جمله :

-    کاهش تخریب
-    کاهش ضررهای احتمالی
-    افزایش ایمنی در محل کسب و کار شما
-    بهره وری بالا در محل کار
-    آسودگی خاطر در حین انجام کارهای روزانه
-    کاهش به وجود آمدن حوادث برای کارکنان
بنابراین هدف اصلی دوربین مداربسته بیسیم و سیمی تامین امنیت است. نظارت شبانه روزی اموال خصوصی و عمومی را می‌توانید با خیال راحت به دوربین‌های مداربسته با کیفیت بسپارید. این کار در پیشگیری و رسیدگی سریع به جرم کمک می‌کند.
 


مزیت دوربین مداربسته بیسیم
دوربین مداربسته بیسیم می‌تواند تصاویر ضبط شده از محل نصب را از طریق وای فای به هر نقطه ای از جهان که باشید ارسال کند. با اتصال دوربین مداربسته به یک سرور ابری می‌توان در هرجایی که باشید به تصاویر آنلاین از محل نصب دوربین دسترسی داشته باشید. همچنین در صورت نیاز  آن‌ها را ذخیره کنید. بسیاری از دوربین‌های مداربسته بیسیم از یک کارت micro sd برای ذخیره فیلم‌ها استفاده می‌کنند. استفاده از دوربین مداربسته بیسیم دارای مزیت‌های زیادی است که در ادامه به برخی از مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.
راه اندازی سریع و کم هزینه دوربین مداربسته بیسیم
یکی از مزیت‌های مهم و اصلی استفاده از دوربین مداربسته بیسیم این است که به راحتی می‌توان آن را نصب کرد. همچنین هزینه راه اندازی و نصب آن بسیار پایین است. حتی خود شما با کمی آشنایی با دوربین‌های مداربسته می‌توانید این کار را در منزل یا محل کار خود انجام دهید. در زمان‌هایی که امکان سیم کشی یا داکت بندی در محل مورد نظر وجود نداشته باشد استفاده از دوربین‌های مداربسته بیسیم یکی از بهترین راه حل‌ها است. این دوربین‌ها چون از کابل استفاده نمی کنند از خاصیت پنهان شوندگی بسیار بالایی برخوردار هستند. تصاویر این دوربین‌ها را می‌توان به راحتی از چندین مکان مشاهده کرد. از نظر اقتصادی نیز استفاده از این نوع دوربین‌ها به صرفه تر است.



راه اندازی سریع و کم هزینه دوربین مداربسته بیسیم
وجود سیستم هشدار هوشمند در دوربین مداربسته بیسیم
با نصب دوربین مداربسته بیسیم، تصویر کنید یک چشم همیشه بزرگ ترین ناجی اموال و دارایی شما است. استفاده از این دوربین‌ها در فضای باز می‌تواند سارقان را از سرقت اموال دور کند. این دوربین‌ها همچنین به سیستم هشدار هوشمند و آژیر خطر مجهز هستند که باعث می‌شوند عملکرد بسیار خوبی در زمینه امنیت داشته باشند.

 شواهد و مدارک ضبط شده در دوربین مداربسته برای تحقیقات پلیس مفید خواهد بود
اگر اموالی سرقت شود بسیار مایه تاسف خواهد بود. استفاده از دوربین مدار بسته که به سیستم هشدار هوشمند مجهز است می‌تواند امنیت اموال شما را تامین کنید. کیفیت بالای این دوربین‌ها در ضبط تصاویر باعث می‌شود که پلیس خیلی راحت تر و سریع تر بتواند سارق یا سارقان را شناسایی کند. پس از وقوع یک جنایت، اقدام فوری پلیس دسترسی به فیلم دوربین‌های مداربسته بی سیم در مناطق اطراف، برای دستگیری مجرمان است. در زمان‌های اخیر، دوربین‌های امنیتی بی‌سیم به حل بسیاری از پرونده‌ها کمک کرده و  از بروز فعالیت‌های مجرمانه بیشتر جلوگیری کرده‌اند. نکته مهم دیگر این است که از فیلم‌های ویدئویی می‌توان به عنوان مدرکی برای اثبات دست داشتن مجرمان در عمل سرقت استفاده کرد.



استفاده از دوربین مداربسته بیسیم برای تحقیقات پلیس
استفاده از دوربین مداربسته بی سیم برای نظارت بر کودکان و افراد مسن در خانه
داشتن فرزندان و اعضای سالخورده خانواده در خانه امری عادی است و نیاز به توجه تمام وقت دارند. این یک مسئولیت بزرگ است که شما به هیچ وجه نمی توانید از آن غافل شوید. در عین حال، مطمئناً کارهای دیگری نیز دارید که باید آن‌ها را انجام دهید. اغلب خانواده‌هایی که هر دو والدین شاغل هستند در طول روز از خانه دور هستند. همچنین در آپارتمان‌های چند طبقه که والدین و فرزندان در طبقات مختلف زندگی می‌کنند، نمی‌توان همیشه نزدیک فرزندان بود. برای چنین شرایطی، نصب یک دوربین مداربسته بیسیم کمک بزرگی به شما می‌کند.
 محافظت از مجرمان تنها هدف دوربین‌های بی سیم نیست. این دوربین‌ها همچنین به شما این امکان را می‌دهند که از راه دور به خانه خود دسترسی داشته باشید. بنابراین، دفعه بعد که در محل کار رسمی یا ترافیک گرفتار شدید، لازم نیست نگران فرزند خردسال یا فرد سالخورده در خانه باشید. دوربین بی سیم شما می‌تواند به شما در نظارت بر آنها کمک کند.

کمک به مدیریت بهتر خانه با دوربین‌های مداربسته بیسیم
اگر در خانه خود حیوانات خانگی نگهداری می‌کنید، می‌توانید هنگام حضور در خارج از منزل، فعالیت آنها را در مناطق مختلف بررسی کنید. بنابراین، نیازی به استرس نیست. همچنین می‌توانید به نظارت بر کارهای  خدمتکاران، رانندگان، باغبان‌ها، آشپزها و نگهبانان در طول روز بپردازید. همچنین، برخی از نقاط کور در خانه‌های ما باید برای هر نوع فعالیت مشکوک نظارت شوند. مناطقی مانند تراس‌ها، پشت بام، پارکینگ، ورودی، باغ جلویی یا چمنزارها در صورت عدم نظارت می‌توانند منجر به خسارات قابل توجهی شوند.
 
استفاده از مزایای بیمه با نصب دوربین مداربسته بیسیم
در صورت آتش‌سوزی یا شورش، اگر اموال شما آسیب ببیند یا در صورت سرقت وسیله نقلیه (دوچرخه،اسکوتر، خودرو) نیاز به دریافت خسارت از بیمه دارید. فیلم دوربین مدار بسته بیسیم می‌تواند این روند را برای شما بسیار ساده تر کند. بنابراین شما می‌توانید از فیلم‌های ضبط شده به عنوان مرجعی برای بررسی هر گونه حادثه ناگوار توسط مقامات برای درخواست بیمه استفاده کنید.
بنابراین، توصیه می‌شود دوربین‌های بی سیم با کیفیت بالا را در ملک خود نصب کنید تا جلوی خسارت‌ها را بگیرید. به منظور کسب آشنایی بیشتر با انواع دوربین مداربسته بیسیم و راهنمایی در خصوص خرید آن‌ها یکی از بهترین مکان‌ها سایت کارپیما به نشانی اینترنتی https://karpeyma.com است. با مراجعه به این سایت می‌توانید انواع دوربین‌های پیشرفته بیسیم را که مد نظر شما است با راهنمایی مشاوران این سایت با هزینه ارزان و مناسب خریداری کنید.
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها